Nog 2 nachtjes! - Reisverslag uit Schinnen, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes! - Reisverslag uit Schinnen, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes!

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

21 Augustus 2006 | Nederland, Schinnen

Jaja.. Nog maar 2 nachtjes...

eerst wil k iidreen bedanken voor de lieve berichtjes..

en dan iidreen waarvan ik zadag afscheid heb genomen..voor t geslaagde feesje..
kan me niet voorstellen dat ik jullie egt zolang niet ga zien...

zojuist mn koffer ingepakt (incl cadeautjes natuurlijk) en ik zit op 22 kilo... vrij netjes vind ik zelf! haha...

ook wil ik nog even zeggen dat ik t altijd heel leuk vind om post te ontvangen

(HINT!!)

hehe.. dit is dan ook me adresje.. mocht je zin hebben om langs te komen, je bent altijd welkom :P

Architectenweg 3 Postbus 3310 (!) Curacao
en t.a.v. Anouk Meijers natuurlijk..!

voor de rest zal ik mn fotos gaan plaatsen op mn space.. is wat makkelijker...:
http://noukstertje.spaces.live.com

Ik ga nu nog even genieten van mn eigen bedje.. :)

Ayo!

  • 21 Augustus 2006 - 18:48

    Mastra:

    Nouk,

    Too bad dak er niet kon zijn afgelopen zaterdag:(..Iig heel veel succes toegewenst @Curacao en houdt ons op de hoogte de komende tijd;)..

    Have fun..Mastra..

  • 21 Augustus 2006 - 18:53

    Karin (Van School):

    Heej Noukster

    Heel veel Sucses en heel veel fun in Curacao! Geniet er maar lekker van. En ik zie je volgend jaar op de Terug kom dagen wel weer!

    Doeiii
    X
    Karin

  • 21 Augustus 2006 - 20:22

    Syl:

    Hey roommii! ;-)
    Heel veel plezier daarzo en vergeet niet af en toe ook nog te werken!

    Doeg,
    je roommii

  • 21 Augustus 2006 - 20:30

    Xxxxxxxxxsannae:

    anoukje ik wens je veel plezier als ik nog een xtje na curacau ga zal ik zeker langs komen maar ben er pas geweest en is super daar alles is daar wat je wil doen nou veel plezier en we belle zekern og okeej hele dikke kusssssssss sannae

  • 21 Augustus 2006 - 20:44

    Maykel:

    Veel plezier en succes in Curacao !

    Geniet ervan :)

    Groetjes , Maykel ( sint lucas )

  • 21 Augustus 2006 - 21:07

    Daantje....:

    Hey Anoukje... Jammer dat ik er niet bij kon zijn zaterdag.. Ga je toch wel missen hoor hihi... Maar kom je zeker opzoeken daar... Heel veel plezier en laat de mannen met rust daar he... Dikke Kus Danielle...

  • 21 Augustus 2006 - 22:49

    Cliff:

    Ik zal je missen Nouk :) Goeie reis alvast ;)

  • 22 Augustus 2006 - 10:29

    Pem En John:

    ja ja eindlijk is het zover, nog een nachie slapen en dan is het eindelijk zover. ik zou zeggen tot vanaaf.... xxx

  • 22 Augustus 2006 - 13:05

    Denice:

    noukii gekke musj!!

    heel veel succes daarzo :D
    jij lucky girl!
    mhihi, ik wil graag weten hoe het bevalt enzo! en ik zal aan je denken ;)

    kusje toedeloe xx liefs van je ' oude' buurmeisje.

  • 22 Augustus 2006 - 13:08

    LinDaa:

    Girl,,
    We gaan der zeker wat van maken!!!
    Tot morgenvroeg op t vliegveld!!

    KuSssJee LiNdaa

  • 22 Augustus 2006 - 13:15

    Khalid:

    He meid,
    Veel plezier daar in Curacao en wees voorzichtig...We willen u zeker nog helemaal terug..

    Dikke kus

    Khalid (Belgie :p)

  • 22 Augustus 2006 - 14:27

    Joycke:

    Hey meid, nou veel suc6 murge en hartstikke veel plezier daar!! ennuh.. de Post is al onder weg ;)
    toepasselijke straat, architectenweg ;)

    Dikke Kuss en we horen van elkaar he meid!

  • 22 Augustus 2006 - 16:11

    Manon:

    Anouk,
    Curacao is zo geweldig! Je komt bij ons achter in het huisje te wonen. Ben vandaag begonne aan mijn eerste dag, heel leuk bedrijf. Het s super hier! tot morgen. hoelaat vlieg je? x manon

  • 22 Augustus 2006 - 16:49

    T Zuske:

    haaj sjattie..
    ik vind het nu eigenlijk al nie meer leuk...:-(
    morge zal ver waal es ffkes griene wah!!
    kusJuh

  • 22 Augustus 2006 - 16:54

    Joost:

    heey Noukie :P ik lees dat je naar curacao gaat vet cool zeg :) ik zal u stiekem wel missen :P k hoop dat ik u volgend jaar nog paar keer zie op sint lucas :D en geen gekke dingen deon he in curacao :P die ik ook niet zou doen. VEEL PLEZIER !


    Kusje joost

  • 22 Augustus 2006 - 16:58

    Marlou:

    Whaaaa sjpannend!! Hie nog ff n berichtje vanoet t kouwe boxtel!!! Brrrr.... Goede reis morge en heeel veel plezier :D
    Dikke knuffel de gekke sjup!(H)

  • 22 Augustus 2006 - 22:16

    Arjan Mak:

    hey shat maak er wat van ik zal voor je duimen, geniet er van.
    xxxx moi

  • 23 Augustus 2006 - 15:23

    P.atrick:

    hey noukster!!!

    bisse al doa?
    k heb je sloffen al aangehad ;) egt chill
    tot in november!!!
    xxx

  • 23 Augustus 2006 - 15:25

    Mam, Pap En Milou:

    haj sjatjuh..
    vanmorge was t wat minder maar we wouden nog even zeggen dat je vooral moet gaan genieten en achter 2maanden komen wij samen met jouw genieten..dikkekus en post maar veel hier op de waarbenjij zodat wij alles daar kunnen volgen..dikkekus pappie, mammie milou en de hondjes.

    gaan je missen!!

  • 24 Augustus 2006 - 19:50

    Inge:

    Heey meis!!

    Ohh ving ut leuk um te lezen!.. :) super hey! hoop dat je je snel een beetje thuis gaat voelen, maar dat zal wel lukken met wat martini´s dr bij geloof ik!
    Eerlijk gezegd heb ik een deel gemist, weet niet goed wat je er allemaal gaat doen, waarom je gestopt bent met school.. maar hoop dat je een onvergetelijke tijd gaat beleven!

    Liefs, Inge (van 2 jaar geleden, je weet wel ;) )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 38276

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: