nog 16 dagen - Reisverslag uit Schinnen, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu nog 16 dagen - Reisverslag uit Schinnen, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

nog 16 dagen

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 Augustus 2006 | Nederland, Schinnen

Nog...16 dagen.. Brrr.. Zenuwen beginnen te komen!!

Krijg er wel steeds meer zin in... eerst was het nog een beetje een ver van mijn bed show.. maar nu niet meer...

Heb alleen nachtmerries.... over mn koffer.. whaha.. ja 20 kilo is niks... worden dan toch misschien veel postpakketjes sturen pap en mam ;)

Nja...zal jullie in ieder geval de komende 5 maanden gaan plezieren met mijn "spannende" verhalen!! Hoe hard ik ga werken enzo... :P (dat is het enige dat ik nog wel eens wil vergeten..)

Maak gelukkig nu ook nog veel leuke dingen mee... Zoals n gaar tentfeest.. dat te leuk blijkt ze zijn.. ;) Och.. zoiets moet horen bij try before you.. uhm leave ofzo..

Ik ga in ieder geval weer dromen over mn koffer... en als ik dan morgenochtend opsta.. kan er weer een dagje van de teller af..!

Ayo!

  • 08 Augustus 2006 - 07:40

    Remco:

    Heey anoukje
    Ik wens je veel succes in curacaou en werk niet te hard want je moet ook een beetje vakantie vieren hoop dat het je bevalt en ik zal je missen bij bevers van te voren moeten moeten we nog wel samen met collegas uit gaan groetjes remco

  • 08 Augustus 2006 - 11:51

    Jayjay:

    hey anouk
    I missed you and the others!!!
    Hope you are all fine...
    Take care...
    jayjay from BODRUM/TURKIYE

  • 08 Augustus 2006 - 12:04

    Pem:

    hey nouk leuk deze site!!! ik ga je helemaal volgen ... en natuurlijk veel berichtjes sturen ...ik kan ook niet wachten om je op te zoeken.... maar helaas moeten wij nog iets langer wachten... nou tot snel en dikke kus
    pem

  • 08 Augustus 2006 - 15:06

    Michael:

    Hej Meis!

    Toch klaar voor de grote stap! ik had precies het zelfde gevoel toen ik vertrok naar Aruba maar weet je wat dat gevoel is gauw over als je de eerste zonnestralen op je snoetje hebt staan en het seriously Caribian Feelings hebt...

    Komt goed en ik ga je verhalen bij houden!

    Good luck en ook met inpakken en de vliegreis!

    hakuna matata!! Groetjes Michael

  • 09 Augustus 2006 - 09:28

    Sannae:

    heyyy
    meid ik wens je alvast veel plezier
    hetx is super daar echt wat voor jou ik zie je toch nog okeej
    dikke kus sannae

  • 10 Augustus 2006 - 08:28

    Lizzy:

    heej nOukstertje..
    nu mn inet t weer doet moet k tOg ook ff reageren..!
    vinD ook spannend voor je.. Ga je wel misse daar in boxtel.. want uiteindelijk.. was jij t brein achter de ovenschotel maaltijden nzO.. ;) & natuurlijk t slaapmutsje.. dat k nu.. Sja.. met dii nieuwe mag gaan drinke.. off.. weS moet maar leren martini drinken..
    Maar eerSt.. gaan we dat nog x'tje samen doen.. ;) igg voor dat je vertrekt..!
    meiSiej.. tot snel..
    kuSje..

  • 10 Augustus 2006 - 09:05

    Vito:

    Ey, dat is idd nie meer zo lang!! Fien, een waar ben jij nu-site, haha had zelf ook wat geknutseld: Vitomientje.waarbenjij.nu:D... Ook fien dat JayJay heeft gereageerd, haha zag hem meteen weer voor me, al zittend achter de computer...Maar goed alvast veel succes met dingen regelen enz ;)

  • 11 Augustus 2006 - 11:27

    Dien Zusje...;-):

    huh nog ma zow kort...16 dgn...gaat snel man...k hoor je nog praten met pap en mam wrom je wel niet op stage zou moeten op curacoa..nn nu ga je gewoon al bijna...hoop ook dat t snel gaat zodat wij je daar snel kunnen opzoeken...heb dr nu al zin in.dikkekus milou

  • 11 Augustus 2006 - 14:52

    Aniekjuh:

    hey Anouk,
    Alles goed? Nog even jah en dan is het zover.
    Ik wil je veel succes wensen maar bovenal veel (hard) werkplezier hihi. Maak er wat van.. en hou ons op de hoogte. Dikke knuffel Aniek

  • 13 Augustus 2006 - 10:12

    Katja:

    Heee Noukstr!!

    Sooow nu nog maar 10daagjes!! =) En ook veel zin erin? Je begint gwoon 2dagen later dan mij! Ik wens je iig heel veel plezier & uiteraard lekker bakken daar...want dat kunnen wij hier dan niet meer! ..en eigenlijk iedereen hier die stage gaat lopen..veel plezier en succes!
    Fientje.. tot gauw;)

  • 16 Augustus 2006 - 12:08

    P.atrick:

    Yippie!!!
    Nog precies één weekje te gaan!!!!

    suc6!! en tot in november ;)

  • 18 Augustus 2006 - 15:25

    Marlou:

    Joehoeeeeeeeeeeeeee hier ben ik ook eindelijk met n berichtje :) Heeeeeeeel veel sjpass daar en neem wat bruin voor me mee ;) haha!! Maar eerst natuurlijk morgen je feesje (D) Whieej... KOESKOES!!!

  • 19 Augustus 2006 - 20:29

    Pempem:

    ja ja je feestje is noe in volle gang... helaas moosten ver vreug weg meh good dat hoalever nog waal ens in (",) ich bin trouwens auch helemaol neet goed in aafscheid numme dus .... ver zeen dich dinsdig nog waal ... kus pem en de belsch

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 38241

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: