jaaa.. we zijn er.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu jaaa.. we zijn er.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

jaaa.. we zijn er..

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

24 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

bon bini!

we zijn er.... en dat heeft tog wel even geduurd...

23-8..

na een zeer slapeloze nacht.. om 6 uur vertrokken naar maastricht aachen airport..
afscheid was tog wel heftig...tranen met tuiten gehuild.. toen de plane in...
NOU..
wat n gammel vliegmasjien.. zoiets heb ik nog nooit meegemaakt..(het was een cityhopper ja ;))
serieus je stikte bijna van de benzine lucht toen die de motoren starte (tenminste ik d8 dat die wel aanwezig waren)
en aangezien ik inmiddels tranen met tuiten EN snotterbellen huilde mocht ik even alleen gaan zitten..
ik was gewoon binnen n half uur in amsterdam! vraag alleen niet hoe..

nja inmiddels was alles droog...traantjes op... en toen schiphol in.. wjiew..moet je mij neerzetten..
aangezien ik bang was dat ik alle parfums,tassen, riemen, oorbellen ed zou kopen uit zelfmedelijden ben ik maar n uur op
het toillet gaan zitten..
ff rust voor jezelf :)

daarna ben ik mijn cadeautjes open gaan maken (had ik in het vliegtuig even geen oog voor, mijn excuses)
SUPER LIEF...het boek ligt al klaar om nr het strand mee te nemen, en het beertje staat naast mijn bed, met 'het' boek,
met de kalender..foto's, en kaartjes :)

en daarrrna, naar gaat F,.. linda zou daar gaan w88...(linda = mn reisgenootje..) na een stevige wandeling (met 2 zware tassen
heet zo'n wandeling stevig ja..)
kwam k aan... er stonden me tog n mensen.. JEZUS... 400 ofzo... en ja. die gingen allemaal in Ons vliegmasjien..

eenmaal daar beland waar we de hele vlucht zouden verblijven vond ik alles tog we behoorlijk krapjes..! mja..whatever..filmpje aan en kieke mer!!
raar genoeg vloog dit n stuk beter dan mijn mini vliegmasjien :D pasta met kaas en spinazie, andere naamloze wel lekkere dingen en BAILEYS
(ja keul, lou en hansse.. je kunt zuipen daar.;)) passeerden de revue..
lekker slapen na de likeurtjes :)

finally... HATO! warm warm warm warm warm warm warm en warm is de goede omschrijving.. ma dan ook egt anders warm dan in NL..maar wel lekker :)

Pedro, onze huisbaas stond ons al op te wachten, stapten in de gebruikelijke pick up.. en zouden naar ons huisje rijden.. ik keek serieus mn ogen uit wat ik hier zag..
cactussen zo hoog als bomen.. dikke huizen..naast krotjes... en dat is wel kei opvallend hier.. alles staat door elkaar... en er is tog egt wel veel armoede hier..
huisje bereikt!! ofja.. ons huisje liepen we langss... (?!) en we liepen een daaraangelegen gebouwtje vast binnen... -details volgen nog-

er is airco!! HALLELUJA..BON DANKI! serieus hier ga je dood zonder airco... mja.. als je daar dan niet dood aan gaat.. ga je wel dood aan de muggen..
haha.. serieus.. half uurtje buiten gezeten..dikke dikke bultjes..!! 9 uur nr bed gegaan met bijbehorende klamboe ( al bijna 48 uur zonder slaap) tot 6 uur geslapen..
dat noem je nou uit je ritme zijn;) net een lekkere koude douche gehad..even buiten rondgekeken,,en linda gaf een gil... aaaaaaaaaaa.. haha de mac donalds.. op 50 mtr afstand..!

dalik eens alles ondekken... spannend :D

mis jullie.. kus!

sjek voor de fotos ff mn space.. (link staat in vorige bericht) hebben trouwens ook n cocos en bananenboom in de tuin:)

  • 24 Augustus 2006 - 14:33

    Pem En John:

    gelukkig dat alles goed gaat!!!! wij missen jou ook al enneuhh als het niet meer gaat bel maar dan komen we je ophalen (",) xxx

  • 24 Augustus 2006 - 14:37

    P.atrick:

    hey noukster!

    super dat alles is goed gegaan!

    xx

  • 24 Augustus 2006 - 16:08

    Xxxxxxxx:

    ik vind het super dat je het leuk hebt dAar
    ik zei het toch hahaha veel plezier en ik hoor het wel weer trouwens je moet echt de dolfijnen gaan kijke het zeeaq is genoeg te doen maar ja tijd genoeg he dikke kus

  • 24 Augustus 2006 - 16:32

    Marloutje En Wesje:

    fien noukster!! dat je goed bent aangekomen... die baileys in de plane is wel hendig goeie!! Bin noe bie wesje op bezeuk en tis frietedag dus dat gaan we zo doen... we zijn echt benieuwd nr je verhaaltjes.... hihi KUSJE

  • 24 Augustus 2006 - 16:34

    Cliff:

    Nouk.. niet huilen. Het is maar 5 maandjes. Die zijn zo voorbij :D Daar maak je vast ook veel vrienden e.d. ;) Veel plezier, en ik wacht alweer op het volgende nieuws :D xx

  • 24 Augustus 2006 - 18:06

    Katja:

    Gelukkig is t leuk!
    Zoals je t vertelt lijkt t me super mooi daar! Lekker genieten want het gaat echt snel! Veel plezier daar! En de groetjes aan Linda! Kuss

  • 24 Augustus 2006 - 18:07

    Mijke:

    noukster!!!
    mis je nu al....
    super dat het leuk is..en egt iets voor jou he...al die zuip..
    hoe zit t met de mannen??
    alles late weten!!

    kusje...

  • 24 Augustus 2006 - 18:08

    Mijke:

    en met die mcdonalds kan t ook niet meer stuk ;)

  • 24 Augustus 2006 - 19:13

    Lieke:

    Hey Anouk!

    Veel plezier en veel succes op je stage!

    Dikke knuffel en tot over een halfjaar.

    Gr Lieke

  • 24 Augustus 2006 - 19:48

    Dennis En Linda:

    He anouk,

    We hopen dat je daar een hele mooie tijd mag beleven. We wensen je nog veel succes en veel plezier, houden natuurlijk contact.

    GR -xxx- Dennis en linda

  • 24 Augustus 2006 - 20:26

    T Thuisfront:

    egt leuk je verhaaltjuh....
    super fien om te horen dat je t leuk hebt daar. ben benieuwd hoe t is op stage...laat t ons morgen maar horen he...dikkekus t thuisfront

  • 25 Augustus 2006 - 10:29

    Joyce:

    Fien, da t leuk is meid!
    zoas gezegd, post is onderweg! stuur mij maar een cocosnoot en n banaan op voor mn verjaardag ;)
    Dikke kus Joyce

  • 25 Augustus 2006 - 15:42

    Marlou:

    Ohw.. dan doe mij ook maar n cocosnoot.. kan k daar mn eige malibu van make :D :P

  • 25 Augustus 2006 - 20:10

    Remco:

    heey
    ik wil ff zeggen dat ik hoop dat alles goed gaat daar en dat je veel fun gaat maken daar.
    maak er een leuke tijd van
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 38225

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: