Kerst enzO..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Kerst enzO..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Kerst enzO.....

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

28 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Nou dames, heren, jongens en meisjes...

ga er maar weer voor zitten..!

Zal bij donderdag beginnen....
Omdat we woensdag weer waren uiteten, dat is niet meer zo boeiend...

Donderdag avond hadden we n afscheids'feesje' van Steef(stephanie).. meisje die bij ons woonde bij de app...
N schatje :)we zouden gaan eten bij kontiki en daarna nog ff nr mambo.. en er was heel toevalig ook over zown 500 meter strand vuurwerk dii avond... Was wel speciaal net op die avond..!

Steef we missen je..!!
(hierbij wat warmte :))

Vrijdagavond zijn we bij dolfijm fm langsgeweest... we hadden cadeautjes gekocht voor de weeskinderen..en dan kon je ze daar af gaan geven... Daarna zijn we lekker ala standaard naar zanta geweest.. waar geen bekende kip te zien was.. dus zijn we daarna maar naar tutu geweest (normaal doe je dit andersom) was n fien boerensfeertje..!!

Zaterdag ochtend naar de duikspot gegaan...
en om mn verhaal weer beetje kort te houden.. ben helaas niet verder gegaan met mn duikbrevet... het ging gewoon niet.. en ik moet t wel leuk vinden..Dus vandaar..
Ma kbaal wel n beetje hoor..! Dus hele middag lekker in bed gelegen.. en daarna nog ff met Jannes op Janthiel gaan chillen.. Waar we hoorden van n antiliaans feesje.. waar we dus wel heen wilden gaan.. :)
Dus hebben we 's avonds moed verzameld en in de auto gestapt met Dwits en Jayne en ons richting het feesje gegeven... Het huis (de ouders waren on holiday ofzo..?) lag in 'n villa buurt langs het spaanse water.. super mooi.. Maja.. eenmaal binnen met mn fles martini zag je daar vrij weinig van..! Overal schurende antilianen..! Was wel fien feesje.. lekker drankje..lekker dansen..mooi uitzicht.. couldn't be better...

Aardig naar huis gerold...
en toennn.. was het weer zondag..! Zijn met Dwits en Jayne naar cas abou (bon bini beach) fien ons n ongeluk gesnorkeld opzoek naar schildpadden.. en natuurlijk weer niets gevonden..
Hierna bij sarifundi's gaan eten met Jannes.. Is n restaurant ook aan t spaanse water op een vlot.. sehr appart..!
Daarna is Jan nog uitgeweest.. en op kerstavond heb ik dus in mn eentje dvd gekeken in bed.. The holiday..

1e kerstdag
Zijn we met Manon Niels Luuk Martijn en Kelly naar Port Marie geweest.. keimooi strandje.. Alleen had de rest geen auto.. dus t heeft 2 uur geduurd voordat iedereen op t strand was.. we zouden daar gaan BBqe.. ons kerstmaal..! Maar het strand ging natuurlijk op n dergelijke tijd dicht, dat we moesten verkassen...

Op naar.. Playa Jeremi...
Zo zag Onze BBQ eruit:
toostjes..
cocktail saus...
en 1 Bbq worst...
luxe kerstmaal zou je denkenn..
We zijn trouwens ook nog helemaal uitgerookt door ons zelfgemaakte kampvuurtje..
En weggejaagd door de regen..
Maarrr voor de rest was het allemaal heel leuk..! De avond voortgezet naar Lotte..zouden we film gaan kijken... waar ik ook nog storende factoren om me heen had.. Maakte mn dag helemaal compleet..!

2e kerstdag... zouden Jan Isaac en ik naar captain goodlife gaan.. adhd antiliaan die je naar apparte plekjes langs de kust vaart... Eerst gechilled op het strandje.. und daarna auf dii bot!!
We werden eerst gebracht naar het zwarte strandje, waar we hebben gesnorkeld langs n rif en n wrak hebben gezocht..
Daarna zijn we naar de blauwe kamer geweest.. Dat is een soort van grot langs de westkust, waar je alleen met n bootje kunt komen.. en dan moet je onder die rots doorzwemmen, en dan kom je in die grot terrecht waar t water superblauw is door het licht dat van buitenaf komt!! Egt supermooi!!
Daarna zijn we zown stuk of 12 brazilianen op gaan halen op n strandje waarna de boot bijna zonk ;) en toen op naar huis..!
Hadden om 9 uur gereserveerd voor een restaurantje op het strand.. niels martijn en manon zouden ook meegaan... dus moesten weer 2x rijden... Jan en ik werden eerst afgezet.. waarna we 3 kwartier hebben gewacht op de rest.. en na een telefoontje bleek dat onze auto van achter naar voor vol lag met benzine...
En wij zaten aan de andere kant van de stad !!!! Dag kerstdiner poging 2!! :( :( :(
Zijn we dus om 10 uur 's avonds richting huis gelopen en op t eind n taxi gesjnapt...

conclusie

NOG NOOIT ZOWN DEPRIMERENDE KERST GEHAD!!!

Onze tico vanochtend maar af late slepe naar de garage.. (onze zoveelste vriend die het af laat weten..)waar ze erheen hebben gekeken... Alles was helemaal doorweekt met benzine..
De pijp waardoor de benzine in de tank komt, was helemaal overgebroken....
RARARA... mijn trouwe aanhangers kunnen zich vast wel bedenken door wat dit komt..!
Egt erg.. dat ding is in de bouwvak (ja die is hier nu) ook nog nergens te krijge..dus ze hebben t met de franse slag gemaakt..
Ons raam kan nieteens dicht... de tico maakt t niet meer lang jongens!!

Nja.. en morgen krijg ik te horen of ik nog naar Bonaire kan of niet.. Duim aub voor me.. Kan ik wel gebruiken deze week..

Oja.. Er staan superveel foto's op.. 106 en meer.. Dus als je tijd hebt ;)
Geven n beetje het antiliaanse leven weer hierzo..!

Op naar oud en nieuw... laat het aub spass zijn..!!

Jongens..

Dikke kus.. en tot snel..!!

Mn dagen beginnen te tikken.. nog maar 7 dagen stage.. echt vreemd.. maar goed.. Op naar de volgende stage waar ik super veel zin in heb.!!

Nog n dikke kus...

(K) Noukster...

• 28 December 2006 - 02:18

P.atrick:

I love the tico

• 28 December 2006 - 03:08

Cliff:

lol @ the tico. Wat een beest. Doorgaan tot het einde. Deze held moet gehuld worden. \o/ voor de tico! Alvast een voorspoedig nieuwjaar toegewenst!

• 28 December 2006 - 06:25

LiZ:

aaah.. wat kut van de kerSt..!!
    ik duim zeker voor je dat je na bOnaire kunt..;)
    enne.. je kerStkaart hangt bOven mn beD.. wes s er deze week nii.. kan ii dus ook nog ff blijve hange;)..
    kuSje..

• 28 December 2006 - 11:43

Milou:

haaaj nouki...
    weer un sjun verhaal! egt sjit van de tico...mjah die klonk 1maand geleden al nie meer zo frisj hahaa ;-)
    zijn gister nr bios geweest (the holiday) wat un super film...egt heel leuk..
    ben met kerst 2dgn opstap geweest, errug gezellie ;-)
    maar binnekort kunnen we weer es gezellie met jouw opstap...hehe...dikkekus de musj ;-)

• 28 December 2006 - 15:01

Joyce:

FienFien, dit doet m licht denken aan een licht BOEM bij het tanken bij de Makro :D mahja..
    we zien ons snel! (K)

• 28 December 2006 - 17:41

Gwenn:

Superrrr hahahaha
    echt grappig jouw verhaaltjes!

xxxxxx

• 29 December 2006 - 08:32

Remco:

leuk om te weten dat het goed met je gaat en dat je een leuke tijd hebt ik wil je een goede jaarwisseling toe wensen alvast groetjes

• 30 December 2006 - 18:43

P.atrick:

Hey Noukster!

Alvast de beste wensen voor 2007 !!!

tot snel.....

kusjes

• 03 Januari 2007 - 12:43

Katja:

Hee noukster!!

Ik heb voor je geduimd. Ik hoop dat het geholpen heeft. Bonaire zal het dan wel goed maken tegenover die bout kerst!

Trouwens, nieuwjaar is nu al geweest, Dus Nouk, de beste wensen voor 2007!!

Nog succes met je laatste stage dagen. En alvast super veel plezier op je 2e stage...maar dat gaat echt wel lukken;)

Kusss Katja!