Bijna kerst... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Bijna kerst... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Bijna kerst...

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

21 December 2006 | Nederland, Amsterdam

heej...

nou...alweer n noukster story....

erg veel leuks komt er ook eigenlijk niet..!

highlights.....

*geen!!*

hehe... het kan dus ook wel eens in de tropen minder feest zijn ;)

Kzou bij donderdag moeten beginnen... maar aangezien er weinig is gebeurd..
sla ik dat ook ma meteen over..!

bij vrijdag dan.... keimoe... 2 zware dage voor de boeg... maar toch gaan de bikkels uit..
haha.. we zijn naar tutu gegaan met manon..
maar de dj was zo bagger.. dat henri kicken hem nog de pan uit kon draaien...
dus dat pleziertje was ook snel voorbij..!
Zijn daarna wel nog gaan hummen..! Manon had dit nog nooit meegemaakt..
Haha...hebben egt gelachen.. was nog leuker dan tutu...

Zaterdag ochtend..7 uur.. de wekker... AiiiAii..
Nja...dr op uit dan maar... Laten we gaan duiken..!!
Eenmaal daar aangekomen... (tis echt zo'n natuurlijke baai waar we gingen duiken)
moesten we de eerste twee lessen volgen (van de 4..)
je kreeg eerst ongeveer 30 minuten stof voorgekauwt... en daarna kreeg je er testjes over...
haaaaaaa.. de noukster had een 9 en een 8..!
Of die kan duiken zou je denken ;)
Nja...daarna mochten we kiezen... oefeningen gaan doen...of n introduik..
N zwembad was er blijkbaar niet.. dus alles gebeurde direct in zee..!!
We gingen voor de introduik... we waren veel te nieuwsgierig naar wat we te zien kregen..!
Bij de eerste duiken mag je dan ook mar tot 12 mter diep.. daarna tot 18 meter..

Nou...Jezus..wat n gedoe hangt er aan je..! niet normaal..!nja... aangezien ik n 8 en n 9 had begreep ik dit natuurlijk allemaal direct;)
Jan had overigens n 5 haha..Sorry jannes..;)
Nou...het water in... ram freaky hoeveel lucht je krijgt onderwater..!
Ik had wel wat troubles met mn oren onderwater...! We zaten nog geen 5 minuten op de bodem...
Zag ik toch n zeeschildpad!! en nog een..en nog een..! haha noukster als n gek erachter aan... erm beest..
Toen ik er eentje wat rustiger benaderde, kon ik m gewoon over zn hoofd aaien..!! hij bleef gewoon onder me drijven..!!
Egt zo tegek he..! Gewoon n 1000% natuurlijke zeeschildpad geaaid..! Hij was trouwens nog best groot, zown 50 cm denk ik..!
Hierna zijn we naar die rand gegaan, die je altijd vanaf boven t water ziet, van licht naar heel donker... Hier gaat de bodem dus ineens bijna steil
naar beneden... en daarop groeit dus allemaal koraal, planten, en weetikwat allemaal..Supermooi..!! Maar het werd ineens vet diep..en ik had het id
dat het lood me echt naar de bodem trok.. maar wat is het anders onderwater.. niet normaal..!!
Daarna zijn we nog oefeningen gaan doen.. Ma ik trok het niet met ademhalen... Je krijgt dus nog meer lucht dan je nodig hebt.. Ma ik had de hele tijd
het gevoel dat ik zonder adem zat... Dus ik wilde eigenlijk niet meer naar beneden...
Bedoel moet het wel leuk vinden..
Zijn we dus in een zwembad gaan oefenen paar dorpe verder.. en daar ging gelukkig ineens alles supergoed..!
Hebben tot 4 uur geoefend.. en daarna zou ik t de dag erna weer gaan proberen..

Opweg naar Hato (vliegveld) moesten we gaan tanken.... Vet druk daarzo...
Gaat zown vrouwtje al tanken.. wij zeiden voor 25 gulden..maar hier moet je dus altijd vantevoren betalen en dan pas kun je tanken..
Maar opeens (ik zat nog in de auto..) liep dat vrouwtje weg.. en jan stond nog in de rij om te betalen.. ik denk o die wil doorwerken omdat het zo druk is..
Ja schijt... ik denk krij langs Jan..en we rijden weg met ons geld.. HAaaa.!
Dus ik wil heeeel rustig aanrijden..richting Jan.. zit iedereen me keistom aan te kijken.. En staat Jan op me te roepen...
*BENG...*... zat dat ding nog in mn auto..!! OMG... ik denk de tent ontploft... moest ik toen dus uit de auto komen...
In mn bikini :S Iedereen keek me aan alsof ik n ramdebiel was... Iemand kwam al aan met mn tankdop.. haha..
ma ik was van mn ganse apropo af..!! niet normaal.. Ik durfde al niet meer te tanken.. aha..
En dat vrouwtje ma op me gille dat ik nog moest tanke...!! O My god.... wat n genant moment...
iedereen dacht dat ik n schaap was ofzo.. haha was ik opdat moment ook.. (en ik wilde m wegsneaken..haha..)
Dus jan heeft nog netjes betaald en we hebben nog netjes getankt... En toen maar snel weggegaan..!
Op naar hato...pff wat leuks... tickets halen..!!
Wij weer doelloos gezocht naar zo'n stomme balie...
Bleken ze aan t andere kant van t vliegveld te zitten..! 4 minuten lopen..! nodverdomme...
Was de balie weeeeeeeeer dicht... AaiiiNO!! Dus we hebben ze maar opgebeld...
en hou je vast... ALLES WAS VOLLL!!
dag bonaire.... we hebben nog 101 plaatselijke vervoersmiddelen geprobeerd..
maar dat feest gaat dus niet door.. Ik baal echt als n stekker... Dat niets gaat zoals t zou moeten gaan..!!

Pf... maar naar huis gegaan.. filmpje gehuurd.. en in bed gaan kijken met jan..!
Zondag..weer de wekker.. gaan duiken.. en om mijn lange verhalen maar eens heel kort te maken..
Halverwege de dag heb ik er de brui aan gegeven... Ik kreeg gewoon n paniekerige aanval onderwater..
en aangezien ik dit voor mn plezier wil doen.. ben ik ma op t strand gaan chillen..!
Misschien volgende week zaterdag beter...n kleine misschien...
Dus we zijn met kerst ook weer thuis... ook weer honderd en een idtjes om te gaan doen..
haha maar ik vertel ze niet want dan lukt t toch weer niet..!!
Zondag avond nog lekker gaan uiteten bij de tropen.. ons stam restaurant..
Hebben de kaart al neit meer nodig ;)
En daarna ook lekker naar bed gegaan..
Maandag ochtend zijn we eens erop uit getrokken.. haha..winkelen in Salina...
na n half uur kwamen we erachter...dat onze autosleutel in de gesloten auto lag...
Nja.. Geregeld dat die 2 uur later gefixt zou worden.. konden wij verder gaan winkelen..

Maandag avond zoete inval gehad ;) Lotte kwam langs.. en Manon en Niels..
Hopi gezellii..!

En gisteravond... dinsdag avond.. Toch weer een poging gedaan om naar Campo Alegre te gaan..
(dat hoerendorp waar ik eens over vertelde..)
haha.. Stephanie en Manon gingen ook mee...
Eenmaal daar aangekomen werd ik al bijna opgelicht, door mijn 25 gulden voor monopolie geld in te wisselen..

Kijk.. t is op di-dag avond nl. ladiesnight.. normaal dansen er dames..dus wij dachen..o dan dansen er nu heren..
dus tog maar dat monopolie geld aangekomen om de heten toe te werpen.. haha.. of waren t rendieren stephanie ;)

Nou.. toen stonden we dus binnen.. gewoon n vakantiedorpje leek t wel..!
Zag er echt leuk uit..! Alleen zaten er alleen maar kerels.. en de vrouwtjes die er rondliepen hadden ook.. uhm..
Weinig aan..!! gadverdamme.. zagen ook echt meer dingen dan we wilden zien..!
Wij vragen wanneer de show dan begon.... nou..moeste we 2 uur wachten..
dus dat doen we dan ook wel als we er zijn..!
Pf.. om weer het te lange verhaal korter te maken...
ER DANSTEN ALLEEN MAAR VROUWEN
VIES DAT ZE WAREN
ZE KONDEN NIET DANSEN
EN ZAGEN ER NIET UIT

DIT HADDEN WIJ BETER GEKUNT..!
(ofja.. bij wijze van dan he..)
nee ...het was ladiesnight zodat dames dan konden zien wat mannen hier normaal konden zien...

OPGELICHT..!
Half 1 waren we thuis...
zeikerij..! Gelukkig smaakte de wodka goed..!

Maaarr nu komt wel iets leuk..!!
HEB MN EERSTE KEUKEN VERKOCHT..
ja..ik lijk spuit 11 wel.. na 4 maanden...
Maar het is gelukkig niet de eerste en beste keuken...
hij is bijna 50.000 gulden..
En mooi :)
kwam ik er vandaag achter dat het meisje waaraan
ik m heb verkocht, vrij bekend is op 't eiland..
miss curacao geweest..presentatrice enzo..
hehe..en ik wist weer niets..

en nu nog iets LEUKERS..!

PAP EN MAM KOMEN NOG OP BEZOEK..!!!!!
aaaaaaaaaaahh leuke surprise he..!!!
ze wilden me verassen.. maar omdat ik mn ticket moest verzetten, moesten ze het me wel vertellen..
daarom kom ik pas 21 januari naar huis :)
Ze komen 10 januari..! verheug me er super op..!! Nu zijn we tenminste allemaal in Curacao geweest...
en weet ook dat pap er geen spijt van gaat krijgen..!!
Beter kerstcadeautje had ik niet kunnen hebben..toch..?!

Papa van Jan komt ook nog.. en dan vliegen we met zn 5-en de 21 naar huis..
en dan kom ik 22 januari op schiphol aan..
Dagen beginnen bekans af te tikken... dagen van Stage kan ik op 2 handen gaan tellen..
Nee, dit vind ik niet leuk... Dit is mijn leven nu...
En dat is dalijk weer zo weg....maar daarom gaan we nu nog hard genieten ..! Oud en nieuw schijnt hier n 4 daags feest te zijn..
haha raad eens wat op mambo komt.. gerard joling en luv... Gaat ik dus niet aan meedoen he..!
Feesten zullen we..!!
Raar... jullie hebben 5 uur eerder 2007....

Het is hier trouwens ook bijna kerst;)
Ook hier hangt overal kerstversiering enzo.. overal kerstmuziek..kerstkoopavonden etc.. maar toch heb ik hier 0,0 kerstgevoel.. mja..misschien wel beter..!

Seduction? yes bring it on..!
We gaan nog alles meemaken..!!
Hopi dushi...!

Hou het in de gaten schatten..!!
Rakata!

Heeele dikke Kus..!


Noukster!!

weet niet of ze er al opstaan..de foto's..

http://noukstertje.spaces.live.com

  • 21 December 2006 - 06:02

    Milou:

    hehe...leuk verhaaltje...jammer man dat bonaire niet doorgaat...mjah jullie zullen je met kerst toch ook egt niet vervelen...als ik dat zo hoor...hele dikkekus en super fijne kerstdagen...ik zla aan je denken kus

  • 21 December 2006 - 06:50

    Joris:

    Heeee noukster:D
    Niceeee verhaaltje alweer;) vét coowl dat duiken he? heb ik in Turkije ook gedaan en in spanje hehe

    Blij als je weer trug bent, toch beetje stil zo zonder jou, hoewel ik in adamsterdam zit:S

    Fijna kerstdagen, ook voor jou een gelukkig 2007...zal ff aan je denken:P

    Kusss joris

  • 21 December 2006 - 08:28

    P.atrick:

    Proficiat met de keuken ;)

    ennuhh...Hummen en schildpadden zijn cool (H)!!
    heb je spongebob niet gezien? daar met duiken?

    groetjes & kusjhes!

  • 21 December 2006 - 10:50

    Joyce:

    Fien, je lijkt die wel van de reclame van cup a soup :D bij iedereen in nederlad wel bekend denk k zo :P
    fijn man van je keuken! geniet van je laatste dagen!!

  • 21 December 2006 - 17:49

    LiZ:

    egt super voor je dat paps & mams nog kome..
    heb gister nog drankje voor je gedrOnke.. maar.. vOlgende x .. ben je er toG ma lkkr zelf weer bij.. ;) muCh better..!
    have fun nog nii laatste paar weken,, kuSJe,,

  • 21 December 2006 - 18:25

    Moeders:

    nou nouk zit hier in mn eendje pa en milou zijn werken maar bij dat stukje van het tanken lopen me de tranen over de wangen,ba ba ik zie het zo voor me .moet je maar met kleren aan gaan tanken en niet in bikini,heb ik je al voor gewaarschuwd .leuk verhaal .koezie mam

  • 22 December 2006 - 10:01

    LinDaa:

    Heej Nouksteerr :D
    Ik lees nog elke keer braaf je verhaaltjes..
    En je hebt t nog goed naar je zin begrijp ik!
    Jammer van Bonaire, maar daar kun je ook een super kerst hebben ;)
    Echt leuk voor je dat je Pap en Mam nog een keertje komen, en zeker je Pap kan die nu ook gaan genieten..!!
    Meis, geniet er nog van!
    KuSs LinDaa

  • 24 December 2006 - 17:50

    Steph:

    Hi Nouk!

    Ik zit alweer thuis in het koude nl en mis de rendiertjes..uh...jullie wel ;)! Haha...*shame on me*!

    Ik wens je een fijne kerst daar...enjoy it, want ik heb het rete-koud! Das ook niet alles he...maar goed: thuis is het verder wel goed te doen hoor ;)!

    Ik hou jullie nog in de gaten en wanneer jullie thuis zijn gaan we Ehv onveilig maken :p!

    Kus Steph

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 38251

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: