Leuke laatste loodjes! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Leuke laatste loodjes! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Leuke laatste loodjes!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 September 2012 | Spanje, Lloret de Mar

Hola mis amigos!!

Todo bien? Alles goed?
Hier zijn de laatste weekjes geslagen!
En wat voor 'n weekjes!

Milou en Gwen net bijna twee weken op bezoek gehad -met slopend resultaat- nu zijn pap en mam op bezoek en over minder dan twee weken komt Jeroen me nog een week vergezellen, m'n laatste week welteverstaan :D Jaja, ik ben blij!
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het werk hartstikke leuk, kan m'n ei erin kwijt, heerlijk om de hele dag met mensen om te gaan, maar de entourage van de costa brava (lees; veelal marginaliteit) en met name het management team hangen me aardig (understatement) 'de kont uit'!
De inefficiëntie taken en de demotiverende toespraken die voeren de mensen hier vanzelf naar huis..en dat drukt natuurlijk wel een stempel op het hele gebeuren..

De laatste 19 dagen zullen dus vooral in het teken van FUNFUNFUN staan!
Ga morgen de bergen in met pap en mam, Milou en Gwen hebben me de marathon laten drinken & met Jeroen zal dit ook niet veel anders zijn!

Ik kijk er al naar uit om jullie weer allemaal te zien (en te knuffelen :)!

Dikke kus!

• 09 September 2012 - 10:32

Milou:

Ohhh nice..verheug me al op de dolle dames donderdag:P
    geniet van je laatste dagen..kuss

• 10 September 2012 - 10:48

Etienne:

Klinkt allemaal goed Nouk:-)! Goed dat die twee je drink-skills nog even hebben getest, want een reisleidster die niet kan zuipen kan natuurlijk niet. Was zelf in de hoop nog even te kunnen aansluiten bij Wijsen, maar de Uni-chaos heeft me helaas al te pakken. Geniet van je laatste weekjes en ik oefen mijn knuffel-skills alvast weer wat;-) Dikke kus Et

• 11 September 2012 - 21:41

Armand:

Hey Noukje,

Terugkomst staat vroeger op de agenda dan ik voorzien had. Aan deze kant ook het nodige nieuws, maar laten we vooral in levende lijve bijpraten eind september/begin november. Of vlieg je al snel weer uit naar een nieuwe bestemming?

Dikke kus!

Tags: