Bergtop - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Bergtop - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Bergtop

Blijf op de hoogte en volg Anouk

10 Augustus 2012 | Spanje, Lloret de Mar

Hola Amigos!

Hier weer een kleine update, klein omdat ik niet veel bijzonders te melden heb!
Wel dat we over de Bergtop zijn, dat heet, het hoogtepunt van het hoogseizoen! Ik had me zowieso meer voorgesteld van het hoogseizoen.. iedereen doet hier gewoon z'n ding, maar om nu te zeggen dat het aanpoten is hier?
No, instead daarvan heb ik juist heel weinig te doen..! Dat betekend dat ik op dit moment zowat multifunctioneel inzetbaar ben :) Goed voor de afwisseling zullen we maar zeggen!

Zo ben ik vorige week Dali's wereld gaan bekijken in Pubol & Figueres, heerlijke dag gehad en tot de conclusie gekomen dat Dali zonder al die drugs nu niet zo'n grote naam was geweest ;)
We vluchten de stad op vrije momentjes ook wat vaker uit, daardoor kan ik nu wel echt zeggen dat de Costa Brava wel de moeite waard is! Genoeg idyllische plekjes hier!

Voor de rest merk je hier wel dat het hier over 'n maand stukken rustiger gaat zijn.. Collega's kibbelen al wie er als eerste naar huis mag, mensen zijn al aan het aftellen en we mogen over 2 weken onze winterbestemmingen opgeven :D Iemand een voorkeur voor een vakantie deze winter :P?

Zo lieve mensen, ik lig nog heerlijk in mijn bed te snoozen, gisteren ein-de-lijk weer eens een goede stap avond gehad, zelfs in Lloret de Mar is dat een kwestie van kwaliteit ipv kwantiteit :)

Over 2 weken komt de schwester en GG op bezoek, daarop volgens mis padres :D! Nog genoeg leuke dingen in het vooruitzicht dus, ik kom de eerste 8 weken nog niet naar huis in ieder geval! :D

Hasta pronto amigos!
Beso!

  • 10 Augustus 2012 - 14:45

    Loeki:

    We zijn ingecheckt , koffer ligt klaar:-) nog n weekje werken en dan kan t aftellen helemaal beginnen, maar eerst nog een weekend vol met feestjes. Mijn feest en castle of love♡, we zijn er klaar voor en hebben er mega veel zin in!kus

  • 16 Augustus 2012 - 19:43

    Oma:

    groetjes oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Lloret de Mar

El pais extraño!

Mijn avontuur als reisleidster..!

Recente Reisverslagen:

08 September 2012

Leuke laatste loodjes!

10 Augustus 2012

Bergtop

02 Juli 2012

Yo soy Español, Español, Español!

05 Juni 2012

Mi dia libre..

17 Mei 2012

Chaotica!
Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 38188

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: