Bergtop - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Bergtop - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Bergtop

Blijf op de hoogte en volg Anouk

10 Augustus 2012 | Spanje, Lloret de Mar

Hola Amigos!

Hier weer een kleine update, klein omdat ik niet veel bijzonders te melden heb!
Wel dat we over de Bergtop zijn, dat heet, het hoogtepunt van het hoogseizoen! Ik had me zowieso meer voorgesteld van het hoogseizoen.. iedereen doet hier gewoon z'n ding, maar om nu te zeggen dat het aanpoten is hier?
No, instead daarvan heb ik juist heel weinig te doen..! Dat betekend dat ik op dit moment zowat multifunctioneel inzetbaar ben :) Goed voor de afwisseling zullen we maar zeggen!

Zo ben ik vorige week Dali's wereld gaan bekijken in Pubol & Figueres, heerlijke dag gehad en tot de conclusie gekomen dat Dali zonder al die drugs nu niet zo'n grote naam was geweest ;)
We vluchten de stad op vrije momentjes ook wat vaker uit, daardoor kan ik nu wel echt zeggen dat de Costa Brava wel de moeite waard is! Genoeg idyllische plekjes hier!

Voor de rest merk je hier wel dat het hier over 'n maand stukken rustiger gaat zijn.. Collega's kibbelen al wie er als eerste naar huis mag, mensen zijn al aan het aftellen en we mogen over 2 weken onze winterbestemmingen opgeven :D Iemand een voorkeur voor een vakantie deze winter :P?

Zo lieve mensen, ik lig nog heerlijk in mijn bed te snoozen, gisteren ein-de-lijk weer eens een goede stap avond gehad, zelfs in Lloret de Mar is dat een kwestie van kwaliteit ipv kwantiteit :)

Over 2 weken komt de schwester en GG op bezoek, daarop volgens mis padres :D! Nog genoeg leuke dingen in het vooruitzicht dus, ik kom de eerste 8 weken nog niet naar huis in ieder geval! :D

Hasta pronto amigos!
Beso!

• 10 Augustus 2012 - 14:45

Loeki:

We zijn ingecheckt , koffer ligt klaar:-) nog n weekje werken en dan kan t aftellen helemaal beginnen, maar eerst nog een weekend vol met feestjes. Mijn feest en castle of love♡, we zijn er klaar voor en hebben er mega veel zin in!kus

• 16 Augustus 2012 - 19:43

Oma: