Yo soy Español, Español, Español! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Yo soy Español, Español, Español! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Yo soy Español, Español, Español!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 Juli 2012 | Spanje, Lloret de Mar

Amigos!

Hoe gaat het ginder? Al een beetje zomer weten te maken..? Nou hier is het ondertussen bloody hot! Tijd om hutjemutje te gaan liggen op de playa! Ook het marginale tienervolk heeft zich ondertussen al verplaatst richting Lloret de mar.. We zoeken hier dus ook vooral het Spaanse volk op, om het schrale volk en de gasten een beetje te ontlopen!

Gasten kunnen btw ook voor hilariteit zorgen.. Bv klachten zoals “we vinden het hier te warm”.. “we willen niet klagen,maar…”(en vervolgens 40 minuten een pleidooi houden waarom ze hun geld terug zouden moeten krijgen) of gasten die hun ribben breken omdat ze vast zaten in de lift.. verzin het en het gebeurt hier!

Qua werk heb ik het op het moment erg rustig, zal wel stilte voor de storm zijn! (don’t hope so ;)) Zo heb ik verleden week op mijn werkdag nog eens mogen genieten van een tochtje op de catamaran!

Verder hoop ik dat ik hier mag blijven tot einde oktober, heb nl al een plan de campagne gemaakt voor “what’s next :)”!

Voor de rest leer ik hier vooral assertief te zijn, 24/7 te glimlachen,duits, georganiseerd te zijn, voor alles een oplossing te hebben, maar vooral van het leven te genieten! Gelukkig zit je in Spanje voor dat laatste op de juiste plaats ;) (voor dat derde helaas ook)!

M’n vrije dag gisteren goed besteed door zaterdag avond naar Salou te vertrekken met mijn dierbare Dimi, tot 4 uur ’s nachts in een pretpark doorgebracht, daarna nog de stad in gedoken, om vervolgend om 3 uur smiddags een ontbijt op bed te krijgen. We dachten dat we optijd vertrokken waren uit Salou om de finale in Lloret te kunnen bekijken, maar 4 uur later zaten we nog in de auto Wel met de radio aan.. en nee; we waren de weg niet kwijt, maar er stond file.. Helaas net in Lloret gearriveerd toen de wedstrijd afgelopen was, fiësta!

Oja! Ben net naar de fish spa geweest, CREAPY! 100 losgeslagen vissen die je vel van je voeten trekken, heb wel weer prinsessenvoetjes..haha..!

Voor nu ga ik m’n casa opzoeken met m’n frisse bedje…
Buenas noches amigos!

Kus Anouk(a)

• 02 Juli 2012 - 21:38

Milou:

Leuk verhaal, verheug me al op t bezoekje, al duurt t wel nog even...:S kuss