Chaotica! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Chaotica! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Chaotica!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

17 Mei 2012 | Spanje, Lloret de Mar


Hola mis amigos!

Ben alweer bijna twee weken hier en in die twee weken tijd zoveel indrukken opgedaan dat ik niet weet waar ik beginnen moet.. ik zal het kort houden :)!

Aankomst; hartelijk ontvangst van mijn collega op de luchthaven, drop off @ the office, hele chaotische indruk, álles in het Duits (help!) en dan n drop off bij m'n appartementje door m'n ex-huisgenootje..
best een OK appartementje..dacht ik..
tot ik het uitzicht zag! 30 meter verwijderd van de zee!
Zo word ik iedere ochtend wel stralend wakker ja!

Als samenvatting van m'n eerste week;

1-erachter gekomen dat de Costa Brava in alle opzichten verschild van alle andere bestemmingen waar ik heen had kunnen gaan; dat heet, we ontvangen hier gasten per auto, bus of vliegtuig, normaal alleen per vliegtuig, alleen dat maakt dingen hier al knap ingewikkeld voor nieuwelingen (zoals ik :))

2-er hier complete chaos heerst, en waar die vandaan komt begrijpt geen hond, misschien door punt 1

3-de eerste week het nachtleven van Lloret goed verkend..alaaf, hang nog onder de blauwe plekken!

4-ook hier regent het zo nu en dan!

5-ondertussen zijn er al drie collega's opgestapt.. dus de chaos zal alleen nog maar groter worden

6-ik dit gelukkig op dit moment niet zo meekrijg doordat ik op bed lig met een voedselvergiftiging..

7-m'n auto zat nog zo maagdelijk in de lak..jammer van die pilaar midden in de garage!

8-hier laat ik het ff bij..

Heb ook een Spaans nummer btw waar ik 24 uur per dag op te bereiken ben (volgens de company)

0034 609 27 4220

Heb eigenlijk geen idee wat m'n adres is.. zoek gewoon iedere avond naar die ene voordeur..

Voor nu amigos.. Hasta pronto..!

Abrazo! Anouk

  • 17 Mei 2012 - 21:09

    Swester:

    Haaj,
    Jeezus kort en krachtigg! Waarom stappen er zoveel mensen op dan? Nachtleven goed te doen? Zeg je daarmee dat g.g en ik van de zomer nr jouw kunnen komen:P
    Hier verder ook alles goed, laatste loidjes wegen indd t zwaarst...5juni pleidooi.
    Salsa gaat goed...erg leuk om te doen ook! TOT bels, sms of mail..
    Trouwens ook watsapp op je workfoon?
    Kuzz

  • 17 Mei 2012 - 22:55

    Bas:

    Veel Beterschap!
    Ik weet zeker dat je wel aan de "chaos" zult gaat wennen. ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Lloret de Mar

El pais extraño!

Mijn avontuur als reisleidster..!

Recente Reisverslagen:

08 September 2012

Leuke laatste loodjes!

10 Augustus 2012

Bergtop

02 Juli 2012

Yo soy Español, Español, Español!

05 Juni 2012

Mi dia libre..

17 Mei 2012

Chaotica!
Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 38182

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: