Chaotica! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Chaotica! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Chaotica!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

17 Mei 2012 | Spanje, Lloret de Mar

Hola mis amigos!

Ben alweer bijna twee weken hier en in die twee weken tijd zoveel indrukken opgedaan dat ik niet weet waar ik beginnen moet.. ik zal het kort houden :)!

Aankomst; hartelijk ontvangst van mijn collega op de luchthaven, drop off @ the office, hele chaotische indruk, álles in het Duits (help!) en dan n drop off bij m'n appartementje door m'n ex-huisgenootje..
best een OK appartementje..dacht ik..
tot ik het uitzicht zag! 30 meter verwijderd van de zee!
Zo word ik iedere ochtend wel stralend wakker ja!

Als samenvatting van m'n eerste week;

1-erachter gekomen dat de Costa Brava in alle opzichten verschild van alle andere bestemmingen waar ik heen had kunnen gaan; dat heet, we ontvangen hier gasten per auto, bus of vliegtuig, normaal alleen per vliegtuig, alleen dat maakt dingen hier al knap ingewikkeld voor nieuwelingen (zoals ik :))

2-er hier complete chaos heerst, en waar die vandaan komt begrijpt geen hond, misschien door punt 1

3-de eerste week het nachtleven van Lloret goed verkend..alaaf, hang nog onder de blauwe plekken!

4-ook hier regent het zo nu en dan!

5-ondertussen zijn er al drie collega's opgestapt.. dus de chaos zal alleen nog maar groter worden

6-ik dit gelukkig op dit moment niet zo meekrijg doordat ik op bed lig met een voedselvergiftiging..

7-m'n auto zat nog zo maagdelijk in de lak..jammer van die pilaar midden in de garage!

8-hier laat ik het ff bij..

Heb ook een Spaans nummer btw waar ik 24 uur per dag op te bereiken ben (volgens de company)

0034 609 27 4220

Heb eigenlijk geen idee wat m'n adres is.. zoek gewoon iedere avond naar die ene voordeur..

Voor nu amigos.. Hasta pronto..!

Abrazo! Anouk

• 17 Mei 2012 - 21:09

Swester:

Haaj,
    Jeezus kort en krachtigg! Waarom stappen er zoveel mensen op dan? Nachtleven goed te doen? Zeg je daarmee dat g.g en ik van de zomer nr jouw kunnen komen:P
    Hier verder ook alles goed, laatste loidjes wegen indd t zwaarst...5juni pleidooi.
    Salsa gaat goed...erg leuk om te doen ook! TOT bels, sms of mail..
    Trouwens ook watsapp op je workfoon?
    Kuzz

• 17 Mei 2012 - 22:55

Bas:

Veel Beterschap!
    Ik weet zeker dat je wel aan de "chaos" zult gaat wennen. ;)