Step 2! - Reisverslag uit Schinnen, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Step 2! - Reisverslag uit Schinnen, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Step 2!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 Mei 2012 | Nederland, Schinnen

Hola Amigos!

Ik ben weer héél wat wijzer!
Ben ondertussen één week op Mallorca (Magaluf)geweest voor een intensieve training (thank God!)

Echt een heleboel geleerd op het gebied van; communicatie, mediatraining,administratie,calamiteiten en natuurlijk mezelf!
Fantastische week achter de rug met héél veel leuke mensen uit NL en Vlaanderen, toch nog een beetje van Mallorca mogen genieten én last but not least, ik heb m'n bestemming!

Anouk vliegt morgen naar Gerona (Girona, whatever you like!)
Voor de on-topografische mensen in ons midden, dat is de luchthaven voor de Costa Brava!
(ook te bereiken met ryanair ;))
Ook hier zal ik eerst nog gezegend worden met een week training om het gebied te verkennen... Ik zal niet klagen!

M'n spaans zojuist een beetje afgestoft en eens kijken of ik daar nog mee uit de voeten kan en direct ook maar m'n Duits woordenboekje ingepakt.. jetzt geht's los!

Jullie horen weer van me vanuit de Costa! (*tingelingeling*)

Hasta luego Amigos!

Beso!

  • 04 Mei 2012 - 15:43

    Armand:

    Hey Noukje,

    Klinkt als een prima bestemming om de komende maandjes door te brengen. Toevallig is een huisgenootje van me 3 weken geleden voor 4 of 5 tientjes op en neer gevlogen, dus voor het geld hoeven we het niet te laten;). Geniet ervan en houd ons op de hoogte!

    Besos!

  • 07 Juli 2012 - 19:05

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schinnen

El pais extraño!

Mijn avontuur als reisleidster..!

Recente Reisverslagen:

08 September 2012

Leuke laatste loodjes!

10 Augustus 2012

Bergtop

02 Juli 2012

Yo soy Español, Español, Español!

05 Juni 2012

Mi dia libre..

17 Mei 2012

Chaotica!
Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 38179

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: