Step 2! - Reisverslag uit Schinnen, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Step 2! - Reisverslag uit Schinnen, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Step 2!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 Mei 2012 | Nederland, Schinnen

Hola Amigos!

Ik ben weer héél wat wijzer!
Ben ondertussen één week op Mallorca (Magaluf)geweest voor een intensieve training (thank God!)

Echt een heleboel geleerd op het gebied van; communicatie, mediatraining,administratie,calamiteiten en natuurlijk mezelf!
Fantastische week achter de rug met héél veel leuke mensen uit NL en Vlaanderen, toch nog een beetje van Mallorca mogen genieten én last but not least, ik heb m'n bestemming!

Anouk vliegt morgen naar Gerona (Girona, whatever you like!)
Voor de on-topografische mensen in ons midden, dat is de luchthaven voor de Costa Brava!
(ook te bereiken met ryanair ;))
Ook hier zal ik eerst nog gezegend worden met een week training om het gebied te verkennen... Ik zal niet klagen!

M'n spaans zojuist een beetje afgestoft en eens kijken of ik daar nog mee uit de voeten kan en direct ook maar m'n Duits woordenboekje ingepakt.. jetzt geht's los!

Jullie horen weer van me vanuit de Costa! (*tingelingeling*)

Hasta luego Amigos!

Beso!

• 04 Mei 2012 - 15:43

Armand:

Hey Noukje,

Klinkt als een prima bestemming om de komende maandjes door te brengen. Toevallig is een huisgenootje van me 3 weken geleden voor 4 of 5 tientjes op en neer gevlogen, dus voor het geld hoeven we het niet te laten;). Geniet ervan en houd ons op de hoogte!

Besos!

• 07 Juli 2012 - 19:05