Hopi Bon! RowwenHeze en WodkaLime! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Hopi Bon! RowwenHeze en WodkaLime! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Hopi Bon! RowwenHeze en WodkaLime!

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

03 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

bon tardi dushi's..! Konta?

Aaaa wat heb ik weer n heerlijke week achter de rug! Word een lang bericht..vanwege alle fiene happenings ;)

OJA..EERST.. ROWWEN HEZE KOMT HIERHEEN.. haha.. weird he.. maar toch is t zo ;) 3 november zullen ze ons
komen verblijden met n optreden bij mambo!! Wilde jullie even jaloers maken dat wij hier straks tis n kwestie van geduld
aan t zingen zijn met onze pootjes in t zand ;)

Heb inmiddels ook al n avondje rustig op onze lounge bank doorgebracht met Madagaskar
en Linda ;) Dus t pasje van de plaatselijke videotheek (die je hier om de 5 mtr vind) hebben
we ook al in ons bezit..

Zo had ik ook een paar boxjes gekocht..voor mn laptop..als we film gaan kijken en zo..
pump up the volume ;) Ik fiene zwarte gekocht... kga ze uitproberen... egt...1..2..3.. hOps..fikje erin..
had ik ze in 220 gestoken terwijl 110 de bedoeling was.. Zo heb ik ook al eens paniekerig gegild dat mn steiltang stuk was..
terwijl dii in 110 zat..
Egt zoo irritant hier dii stopcontacten..!!

Donderdag wilden we Cinco eens ontdekken... is n tent bij de marine basis hierzo..
Daar moet je dus altijd op donderdag heen...
Linda en ik waren weer eens moe... Haha.. tog maar moed bij elkaar gezameld en in t koekblik gestapt..
kwamen we daar.. draaide er n speciale dj die veeel entree vroeg.. en zo hollands als we zijn,
zijn we toen ook maar omgedraaid ;)Naar de nachtwacht gegaan.. egt zown Uber stagaire cafe,,maar goed...
t was we gezellig... weer nieuwe mensen leren kennen..
zelfs locals ..;)

Jaa.. en vrijdag was mn fijne vrije dag... Ik ben naar baya beach gegaan... vind ik egt n heerlijk strandje.. lekkr rustig...
mooi uitzicht.. barretje..(tosti's ;)) en n zwembadje waar ik mn boek kon lezen..! de-li-cious!! egt de hele dag gelegen..!
Om 5 uur linda gaan ophalen van stage en die ook nog even t zwembad ingesleept.. en daar de zonsondergang gezien..
dubbel de-li-cious met een frozen cappucino.. (de betere versie van een caffiato fien;)) Wat kan het leven toch veel moois bieden..!

's avonds zouden we naar TuTuTangO gaan... iedereen was er zo enthousiast over dat we dat ook eens moesten zien..!
Na 10 verkeerde routes te hebben gereden kwamen we toch eindelijk aan, en na een fantastische
fileparkeer manouvre van Myself waren we er klaar voor... Laat het feest maar komen..! OO en wat was het schattig..
klein binnenplaatsje.. tussen allemaal oude gebouwtjes die verder gerenoveerd..en er stonden dus overal steigers enzo.. heel Cute!
en het was gewoon een grote dansvloer.. ZO eindelijk eens wat anders dan mambo/wet nd wild avonden.. hier was het feest!
Al snel waren onze kledingstukken egt ZEIKnat van t zweet.. haha als je bang bent van zweet... kom hier niet heen!!
Heerlijke avond gehad.. zelf viva kolonia gehoord! :)

Zaterdag was het weer werktijd!! ja..'s avonds t vrouwtje.. 's ochtends het vrouwtje.. linda en ik moesten er alle2 dus weer vroeg uit..!
Met Jitschak en Dwayn voor Mambo afgesproken.. achja..party must go on! energie verzameld met eigen pannekoeken..
waar we n uur over hebben gedaan..!Ik naar n snack toe... (locale tentjes die werkelijk alles verkopen in de avonduren achter veel veel tralies..) hadden ze..
geen martini..
jullie begrijpen dat dit niet zomaar een probleem was ;)
Dus heb ik ma n fles wodka uitgekozen :) Maar goed.. de gevolgen daarvan zullen niet worden beschreven omdat die simpelweg niet meer in mn hoofd zitten..

Er was DJ contest bij mambo.. de finale... er waren dus veeeel mensen.. en sfeertje was Uber... iidreen ging loos. (tenminste zoals ik t me kan herrinneren)
Daarna zijn we naar Baya Beach gegaan.. en kheb daar nog lekker n duik genomen in het zwembad en van de sterrenhemel, de suuse muziekjes en
het geruis van de zee genoten..!!Mja.. Linda en ik kiepten om.. en Janneke had sort of n klompvoet.. haha.. een of andere ontsteking.. dus lagen we netjes om 5 uur in bed..

Volgende dag.. jaa zondag.. met n uberdikkere dan dikke kater in t koekblik gestapt.. en zouden we de verblijven van onze mamas (van jan en mij) gaan bekijken...
OO wat hebben ze suuse dingen uitgezocht.. en uiteraard hebben we overal het zwembad uitgetest.. :D nja even,, lang genoeg om van je kater af te komen..
en geloof me..dat gaat prima in n heerlijk zwembad!
Daarna zonsondergang bekeken op n hemelbed @ zanzi bar bij jan thiel beach.. en daarna zijn we gaan eten bij sea side terrace... lekkere locale gerechten naast zee opsmullen :)

Ja... Ohww.. zo moet het altijd toch zijn.. zo hopi bon is mn weekend nog nii geweest!!
Maandag ochtend vrij.. ben met Jan gaan winkelen.. *op dit moment zit n baby duifje voor mn voeten binnen in mn toko...!* mooie vangst gedaan, 2 rokjes en 2 broeken :D
En ben met t koekblik tegen onze poort gereden... woeps.. dag autolak.. moet mij ook weer net overkomen..

Vandaag ben ik vrij en ben ik in Boca Sami op t strand gaan liggen.. is n klein vissersdorpje..
vond het alleen niet fien ofzo.. werd de hele tijd door creeps aangesproken..die vissen aan t vangen waren die ze me dan kwamen laten zien... Dus ben maar voortijdig weggegaan..
Dalijk nog even naar Mambo chillen.. en vanavond gaan we daar film kijken..! Heb heel luxe stoelen weten te reserveren... best seats ;) haha..

Verder vond ik t keileuk om erachter te komen wie mn site allemaal bijhoud..! Keep on messaging (haha of zoiets ;)) Word ik Happy van :)

fotos staan weer op www.noukstertje.spaces.live.com het zijn 2 albums.. update 1.. en wodka lime weekend ;)


Dikke kus, Anouk!!

  • 03 Oktober 2006 - 19:14

    Ja..:

    sjiepssssssss

  • 03 Oktober 2006 - 19:18

    NOUKIEEE MARLOU HIER:

    Fiene story (H)

  • 03 Oktober 2006 - 19:52

    Anouk Penders:

    he naamgenootje,

    Ik heb het hier superdruk lees wel altijd je mailtjes maar meestal geen tijd om wat terug te sturen. Zo te horen heb je het enorm naar je zin. Echt te gek man!!! dat je dit mag meemaken. Hier loop ales zijn gangetje. Druk druk en nog eens druk maandag dinsdag naar school woensdag t/m vrijdag stage en zaterdag weer werken..... dus je hoort het drukkie druk.
    Mijn stage is super loop stage op een zorgboerderij in Hellebroek ( Nuth ) korter in de buurt kan niet. Maar goed ik ga weer eens stoppen laat binnenkort weer iets van me horen

    heel veel groetjes xxxxx
    van de familie penders

  • 03 Oktober 2006 - 19:57

    Milouke:

    klinkt egt weer super leuk je avonturen daar..enne jaaaa zoo maak je me extra "lekker" om nr curacoa te komen..whihi...heeel veel plezier bij rowen heze egt jammer dat wij dr dan net nog niet zijn..

  • 03 Oktober 2006 - 20:05

    Katja!:

    Nouk..wanneer komt je boek ervan uit? :D Je moet schrijfster worden met die verhalen!

    veel plezier nog!!

  • 03 Oktober 2006 - 20:14

    Pap En Mam:

    kinjd kinjd wat zuupt ze dig toch allenei byein is t waal good veur dig. verzoep mich neet esse sjumme gees ;-) :-) veul sjpass

  • 03 Oktober 2006 - 20:16

    P+m:

    leuk geschreve anouk

  • 03 Oktober 2006 - 23:47

    Jeroen:

    Hahaha, super ruig reactie van die ouwesj. Wie ich zwoa leas amuseerse dich prima doa?! En zwoa wear dat ouch. Zal doa waal lekker werm zin... Hiej is ut ech stront wear. Mjea dat zint ver gewend. Meh ich weer us wier met arbeite. Veul sjpas nog doa!

    x Jeroen

  • 04 Oktober 2006 - 12:21

    Pem En John:

    mmm leuk leuk leuk... ik hoop dat je mij ook eens meeneemt naar al die speciale plekjes en zo.... het klinkt echt super... heb je trouwens al een paar dagen vrij kunnen regelen??? ej nouk ff wat anders je had ook aan mij ons adres kunnen vragen ... dikke knip oog en xxx pem

  • 04 Oktober 2006 - 14:11

    Cliff:

    Bah... hier wordt het alweer lekker winters weer. Balen... :( Maar door die verhaaltjes is het toch net alsof het zonnetje hier ook schijnt :D

  • 04 Oktober 2006 - 18:40

    P.atrick:

    Noukster en alci!
    whahaha...dat kumt nooit goot!!!
    houd dig ;) tot sjnel!

  • 04 Oktober 2006 - 22:37

    Houssam:

    HEy NoukIe,

    Vind het echt super voor je dat je je zo kostelijk amuseert... en ja die lompe acties kunnen jouw inderdaad alleen maar overkomen !! Haha... Ik wens j nog echt veel plezier,,,

    Greetz HouzaMouza

  • 05 Oktober 2006 - 22:21

    Daantje...:

    Klinkt de bom daar... Nog ff en dan is het zo ver... Kom ik het eens met eigen ogen bekijken...

  • 09 Oktober 2006 - 10:41

    Milouke:

    haaaj sjattie...
    nog ma un kleine 5weekjes...
    k heb t straks met pat ff over t dolfijnzwemmen enne dan laat k je t weten..
    heb dr egt zin in...kan nie meer w8ten...
    dikkekus HVJ mis je...

  • 15 Oktober 2006 - 19:58

    Corine:

    Haha! Super verhaal en ook super geschreven! Ik ga nu meteen effe de fotootjes checken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 38177

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: