Snorrrkel* - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Snorrrkel* - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Snorrrkel*

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Haaj... Bon Siman!

net zoals jullie, hebben ook wij weer een weekend achter de rug...

We zouden dodag uitgaan.. (begin van ons 'stap' weekend..) iidreen was te lam..
nja..dan morgen maar..

Vrijdag..iedereen was nog lammer... toen zijn we van lamigheid rondjes gaan rijden, en t koekblik proberen te laten stuiteren..! In onze buurt is het nl. gebruikelijk om op vrdag, zadag en zondag voordat je uit gaat (of niet) hier te hangen, en je te laten zien.. Sja.. waarom wij niet ;)

Dat hangen is egt n onderdeel van n macho cultuurtje.. jeetje.. je kunt je zo wel n hele avond vermaken om naar copy-50 cents te kijken, of alle 'duschi's' die opstap gaan verkleed als dame van licht zeden..
Erg vermakelijk allemaal, vooral om alles te volgens vanuit ons stoere koekblik!

Hier word je zo snel moe/lam/gaar iets in die richting.. je zou je bijna schamen..

Nja..zadag hadden Linda en ik n suprise party georganiseerd voor onze nieuwe roomii.. pas toen bijna iedereen er was dacht ze.. ey..wat komen dii mensen allemaal doen hier.. haha.. ze reageerde egt lekker droog..! :) nja was egt n kei gezellige relaxte avond..
Maarja.. er moest natuurlijk ook nog gestapt worden..dus na n half uur overleg.. zijn we maar even gegaan.. eenmaal daar geen bal aan..en weer richting huis gekomen..

Zondag TE lang uitgeslapen.. en maar snel n leuk strandje op gaan zoeken.. en wezen snorkelen.. ( en cocktails drinken op t strand :D de-li-cious!!)
We hebben bij de beroemde Tugboat gesnorkeld.. n oud scheepswrak op de bodem vd zee, op ongeveer 50 meter van de kust. Egt.. zoiets moois heb ik nog NOOIT gezien.. zoveel mooie vissen die naast/onder/boven je zwemmen..ben verliefd op de zee !! :)
domperr: was mn onderwatercamera vergeten..=smoes om terug te gaan :)

*en 's avonds natuurlijk weer wet en wild.. (dit was het minst verassende element aan dit bericht..)

Nu kunnen we de week weer mooi tegenmoet.. en m'n maandag zit er alweer bijna op..

*Owja.. is wel leuk dat als je dit leest gwoon n berichtje achter laat.. vind het leuk om te weten wie dit volgt..(het hoeft geen ellenlang verhaal te zijn ;))!:D*

Tot volgende week.. AyO dushi's.,,

Kuss Anouk

owja.. 'n maand heb ik nu al uitgehouden.. nu nog 4 te gaan!

( http://noukstertje.spaces.live.com )

  • 25 September 2006 - 21:08

    Syl:

    Je "roommii" volgt je avonturen nog steeds! ;-)

  • 26 September 2006 - 04:57

    Marlou:

    ik volg je ook hoor :P

  • 26 September 2006 - 06:07

    Yosser:

    ik ook :D

  • 26 September 2006 - 07:19

    P.atrick:

    me too

  • 26 September 2006 - 07:49

    Diddy:

    tja dan kan ik niet achter blijven haha... Jaah anoukje ook ik lees je verhaaltjes :P Veel plezier daar! Kus

  • 26 September 2006 - 08:11

    Rob:

    ik ook :P

  • 26 September 2006 - 10:06

    Milouke..:

    haha nounou...zal k dan maar es un langer berichie typen....is mischien wel leuk he na al die ....ik ook...ik ook...hahaha ;-)
    nou dat snorkelen lijktmij dus ook super vett..heb trouwens officieel vrij van stage..ben t gister even gaan vraen enn t was allemaal geen probleem egt super lief van ze.
    dus nog 6 weken enne dan zijn we gewoon daar bij je op t sjunne paradijsje..heb dr zin in!!!dikkekus

  • 26 September 2006 - 10:09

    Mam En Pap:

    mam en pap volgen t ook ;-)))

  • 26 September 2006 - 11:56

    Pem En De Belsch:

    ja ja ja wij volgen je ook, ik heb er ook ontzettend veel zin in, heb van de week met de collega van john gesproken ( die is van curacao) en we hebben al afgesproken dat john en ik volgend jaar met hem meegaan.... zijn ouders wonen er ook nog en verhuren ook een paar huisjes daar... dus als er nog mensen zijn die jou willen opzoeken ik heb nog wel goedkope adressen (",) dikke kus en een knuffel van pem en john... ps ontvang je de kaartjes wel???

  • 26 September 2006 - 12:15

    Lot:

    hey anouk
    k vond t heel gezelig zaterdag!.. moeten we snel weer doen!!
    zie k je vrijdag bij TuTu?
    kus lot

  • 26 September 2006 - 12:47

    LinDaa:

    Nouk,,

    Wij houden van Snorkelen :):)
    Gaan we snel weer doen ;)

    KuSsss

  • 26 September 2006 - 16:17

    Laurens:

    Hey Nouky lekker gesnorkeld tussen de 50cents...mooi he!!!!! veel plezier daar groeten mij

  • 26 September 2006 - 16:36

    Daantje...:

    Hey Anoukje...
    Fijn om te horen dat je je zo amuseerd.. Nog een paar weekjes en dan doe ik met je mee... Kan niet wachten tot ik in het vliegtuig zit.... ZET DIE COCKTAILS MAAR VAST KOUD!!!!
    Kus Danielle....

  • 26 September 2006 - 17:06

    Joycke:

    FIENN..
    heb j kaartj gekrege :) tq! maar hier moet j j zjweit ook nog steeds aafveage!!
    Kuss Joyce

  • 26 September 2006 - 18:51

    Katja:

    follow you're stories everywhere! tegek man om dat te lezen! leuk! :)

  • 26 September 2006 - 23:35

    Cliff:

    ik ben uiteraard ook van de partij

  • 27 September 2006 - 12:30

    Gwenn'L:

    En natuurlijk volg ik ook alles hehe! haha echt super.. Nog veel plezier daar KusJ Gwen!

  • 27 September 2006 - 15:08

    Meister Ivo:

    Noe zulse waal dinke wae is det? Dus dink mer uns aan un duuster verleje en den zuuse un menneke veur dich mit un brilke det altied bie unne Waelen woor. Du wits waal dae gas oet Ech. Det bin ich ;-) Ich volg dien verhalen oppe voot, erg leuk allemoal. Veul suc6 en plezeer nog doa!
    Ciao, den Meister.

  • 27 September 2006 - 22:30

    Sjeft:

    Heel CdBC volgt je avonturen natuurlijk!

  • 28 September 2006 - 14:58

    P.atrick:

    Hey noukster!!!

    de kaart van jou is aangekomen!!!
    YIPPIE!

    thnx

  • 29 September 2006 - 21:53

    Corine:

    Ik heb ook weer alles gelezen! Leuk! Nu ga ik foto's checken. Het onderdeel foute foto's op je space heb ik ook al gezien de vorige keer! Haha! Foeifoei...Zate juupkes!

  • 01 Oktober 2006 - 18:04

    Pem En John:

    :( iedereen heeft een kaartje behalve wij.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 38226

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: