Weekend..met nieuwe roomii! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Weekend..met nieuwe roomii! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Weekend..met nieuwe roomii!

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

18 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Bon Simang! (

(of zoiets.. =goede week!)

*maandag ochtend...

Zo ..mijn weekend was weer geweldig spetterend enzow..! haha nee.. was wel *fun*.. zadag mambO en zondag Wet and Wild.. hoe verassend kan een mens zijn.. nja.. foto's zijn weer te *bewonderen* op:

http://noukstertje.spaces.live.com/

(owja.. beetje naar onder scrollen voor albums.. zitten een paar (veel) foute, lege albums tussen)

gaar in t kwardraat maar dat mag de pret niet drukken..!

verder zadag en zodag weer gewerkt..

maarrr we hebben dodag onze nieuwe Roomii opgehaald!! #3! helemaal in een keer foutloos naar Hato gereden.. * :) *
Gelukkig is ze kei gezellig.. dus dat gaat helemaal goed komen! En natuurlijk is ze ook te bewonderen op mn space..!

En kheb sort of..mn eerste klant gekregen op stage.. Gaat dus ook al vooruit ;)

Voor de rest niet meer zo heel veel uitgespookt.. Dikke Boodschappen middag gehouden zadag..waarbij we achtervolgd werden door 'n blonde ezel.. Ook zown ervaring..!

En wat verassend..tis nog steeds warm.. 35 graden en hoger...
word wat als het hier 'winter' word strax..met 27 graden.. *BiBber*

beginnen nu een beetje goed in het ritme te komen! ik space nu al niet meer ieder vrij uurtje naar het strand..! Ik gil al niet meer als ik n beest zie kruipen!

Zo.. nu moet ik naar huis racen.. om te douchen.. en t vervelende is dat ik de laatste week altijd n warme douche te pakken heb.. en geloof me.. daar zit je hier gewoon niet op te wachten!!

Ayo Dushi's...

Kus Noukster

*Dinsdag... het heeft vannacht zo hard geregend.. dat ik gewoon niet naar mn werk kon lopen (na een slapeloze nacht).
Eerst helemaal onderwater gereden door de autos.. *leuk camera momentje;)*.. en daarna stond het water zo hoog op de straat en het stoep..ben ik maar omgedraaid..!
Egt een aparte ervaring!..en natuurlijk had ik geen camera bij me..



http://noukstertje.spaces.live.com/

  • 18 September 2006 - 15:09

    De Nutters:

    hey nouk ik was blij je weer te horen... echt shit hoor een paar dagen geen internet... maar goed we zijn weer op de hoogte!!! leuke foto s trouwens.. dikke kus uit nuth p en j

  • 18 September 2006 - 16:20

    Dennis:

    He anouk, we hopen dat je daar een fijne tijd hebt. leuke foto's!!! GR Uit spaubeek

  • 18 September 2006 - 18:06

    LinDaa:

    Noukii,,

    Jij zit nu ook lekker in de airco,, Me 2 :)
    Werk ze girliee..
    Tot vanaaf :P
    En het weekend was toppie he!!
    KuSss x

  • 18 September 2006 - 19:08

    Remco:

    heey
    ben blij dat het goed met je gaat
    hopen dat het zo doorgaat
    groetjes

  • 18 September 2006 - 20:11

    Pap, Mam En Milou:

    haaaj sjattie..
    leuk verhaaltje..enne sjunne fotos...
    we hebben nu nog meer zin in curacao als we die fiene fotos zien...dikkekus Mammie Miloutjuh en Pappie

  • 19 September 2006 - 16:59

    LiZ:

    jOehOee,,
    vinD leuk om te horen dat je 't na je zin hebt,,
    hOude zO,, ;)
    ga ff snel kOke..
    kuSje,, xx

  • 20 September 2006 - 05:03

    Marlou:

    Jo musch.. jij ligt nog lkkr in je nest en ik moet alweer opstaan :( bleeeeeeeh ben gaar!!! succes wa op stage vandaag (ofja morgen voor jouw;0) Tot mails.. kUsxje

  • 20 September 2006 - 20:38

    Boris & Teun:

    hey anouk,

    sorry dat ik niet wilde bellen met je maar ik was een beetje moe!
    volgende keer hoor ik je graag!!

    groetjes Boris & Teun

    Ps. Teun is afgevallen (Rara hoe kan dat nu jij weg bent?)

  • 25 September 2006 - 20:07

    LinDaa:

    Jaaa,, Ik ben ook vlieft op het snorkelen...
    I'm Lovin it!! :)


  • 04 Januari 2007 - 20:19

    Mams Van Janneke:

    Hoi Anouk,
    Wij willen jou ook vanuit Volkel een heel goed 2007 toe wensen.
    En da gaat zeker lukken. Nog 'n paar weekjes in Curacao, en dan weer naar dat natte Nederland. Wat zullen jullie moeten wennen hier, maar ook da komt goed.
    Kei veel plezier samen met Jan op Bonaire en dan genieten met jullie paps en mams.
    En ik zie je denk ik de 22 ste nog wel op Schiphol.
    Nog een mooie tijd daar samen.
    Groetjes en een knuffel van ons.
    Paps en mams van Janneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 38185

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: