eerste week voorbij.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu eerste week voorbij.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

eerste week voorbij..

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

31 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Awo!

hier ben ik weer...
zit op mn stage...Ma kverveel me.. kan niets doen op het moment omdat iedereen weg is naar de beurs (lving 2006) dus..vandaar weer een update..

we gaan verhuizen! vraag me nog niet waarheen.. maar het gaat goed komen! heel vervelend gedoe allemaal.. maar dat houden we maar voor ons..(A) (23..25...1003...)

inmiddels al ietsje meer gezien van het eiland.. ja zadag natuurlijk ge-mambo-d.. was wel leuk.. maar dat had ik al vermeld geloof ik.. haha.. zondag middag bijgekomen op de caracasbaai.. (fotos staan bij vorige bericht) egt heel gaaf om te zien.. en totaal niet druk (lees.. geen blerende kindjes...)heerlijk!! 's avonds gaan uiteten op mambo.. Pff.. mambo mambomambomambo..ze hebben zo'n prgamma dat je elke dag van de week wel naar mambo kunt!

op maandag ochtend heb ik altijd vrij.. dus nog even snel wezen zonnen!

en gisteravond naar punda geweest, het wilhelmina plein, dat kent iidreen wel van fotos enzo.. is ook zeer gezellig.. zelfs 2 limburgers leren kennen..! :) alaaf! komende drie dagen heb ik dagjes van 9 tot 11.. word hard working dus.. mja..wurse heal van!

jullie horen van me als ik de drie dagen heb overleeft!! verder verzoek ik papa en mama me even te bellen als ze thuis zij van vacatione!!

oja..ook nog papagaaien gespot in de tuin.. 's ochtends bij het ontbijtje..! :D

oja2 leuk dat jullie aan de andere kant van de wereld aan me denken.. :) doet me goed :)

AyO!!

  • 31 Augustus 2006 - 20:06

    Xx Sannae:

    hey ik was net je foto s aan het kijke plaza hotel curacao daar ben ik geweest leuk man om dat zo terug te zien veel plezier nog tot je volgende bericht doei doei(K)

  • 31 Augustus 2006 - 20:31

    Cliff:

    Ik snap het niet. Als ik op Fotoboek klik zie ik geen foto's?... :S

  • 31 Augustus 2006 - 20:32

    Cliff:

    Correctie: nu wel... :)

  • 01 September 2006 - 10:02

    Karin (school):

    heej anouk!
    ik zie dat je t aardig naar je zin hebt. Ik begin volgende week aan mijn Stage. Ik ben benieuwd. Maar heel veel plezier. Geniet ervan!

    X

  • 01 September 2006 - 10:03

    Karin (again):

    en doe linda ook de groetjes van mij!

    x

  • 01 September 2006 - 12:26

    Katja:

    oooh heerlijk man! als je die foto's ziet, jullie lopen nog lekker zomers erbij.. hier is het weer vandaag redelijk.. 25graden;) oftwel..benauwd en geen zon te bekennen! ooh echt geniet ervan! leuk man! krijg er een vakantiegevoel bij:)
    suc6 met de 3zware daagjes!
    Kuss Katja

  • 01 September 2006 - 19:19

    Pem En De Belsch:

    morgen is het zover dan komen je ouders al weer naar huis... ik zal doorgeven dat ze je moeten bellen.
    Enneuh tuurlijk denken we aan je we hebben het vaak over je zelfs kmoest je ook nog de groeten doen van oma en renetje ... (",) tot gauw dan maar weer xxx

  • 02 September 2006 - 09:48

    Hub JR:

    Hey tuup sjaf mij ook wat van die carcasas baai ziet er wel fien uit!!
    Ik moet t vanavond maar weer es met de Carolus thermen gaan doen.
    Waar blijven die foto's waar je met allemaal negertjes opstaat:P

    Nouk houd dich goat he

  • 02 September 2006 - 17:34

    De Meester:

    najaa...


    sjieeeeeepssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  • 03 September 2006 - 02:35

    Roel:

    Ja hoor, die Limburgers kom je overal tegen, zelfs op het verre Curacao! Wat zou de wereld zijn zonder Limburg? Ik vraag het me af... peins peins peins...

  • 04 September 2006 - 11:23

    Jill:

    Hey Nouk,
    enne?? Ik was eens even op je cite aan het kijken, leuk!
    Wij hebben k*t weer, dus geniet ervan.
    Dikke kus, Jill.

  • 05 September 2006 - 08:42

    Corine:

    Hey Nouk!
    Sjiek man! Heur net pas detse doa zits! Meteen effe gevroagd noar diene site (via dien zuske). Ammezeer dich en neit te broen bakke! Of waal natuurlik...Groetjes! En ich kom noe auch uns dekser kieke hie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 38191

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: