vrije dag.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu vrije dag.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

vrije dag..

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

06 September 2006 | Nederland, Amsterdam

!!! er zijn weer nieuwe fotos op m space!!

(deze is wel goed;))

bon tardi!

stel je voor....

je eerste echte vrije dag... je stapt in je koekblikje en begint te rijden naar n willekeurig strandje.. en dan kom je gewoon langs een meertje vol flamingo's...

stel je voor....

na een lange dag (hard! natuurlijk ;)) werken... stap je in je koekblikje.. en begint te rijden... naar wet en wild.. loopt het strand op en bestelt n rosetje en gaat naar de sterretjes
kijken met n relax muziekje op de achtergrond....

zo hoort het leven eruit te zien!!

zoals jullie dan ook net hebben gelezen is ons koekblik hier een niet te missen zeer belangrijk object.. maar.. na onze verhuizing...
wassie n beetje stuk! het was t spatbord maar (wij als koekblik experts denken dat het hier de ontiegelijke lompe drempels waren)
marja.. toch maar even naar de garage geweest... for free.. curacaose service..! :)

vrijdag,zadag en zondag op een beurs gestaan.. erg leuke ervaring!

verder zoals jullie op de lompe fotos zullen zien (khad geen bijrijder ;)) ben ik al over de brug van punda nr otrabanda geweest.. ff naam vergeten..
je weet niet wat je ziet.. links zie je mooi punda..!! met zee uiteraard.. en rechts.. nou t lijkt serieus wel de dsm... ma als je er dan @ night overheen rijd
zie je rechts de mooiste lichtjes...! moet je egt es zien..mja je stopt niizo snel op n autoweg op +/- 50 mtr hoogte (zonder vluchtstrook)

mag binnenkort op mn stage zelf nr klanten toe.. dan zal ik ook wel meer van het eiland gaan zien.. heb ik echt zin in!

oja..we zij verhuist.. en tis heerlijk.. tis hemelsbreed 25 meter verder, maar n wereld van verschil... n bank! n eettafel! wjoeij!
egt mn toko in boxtel was het derlon hotel (speciaal voor de belsch;)) vergeleken met dat ouwe krot.. maar goed.. hebben wederom n mooie tuin erbij... kokosboom, bananenboom..
en bijbehorende beeste.. net kwam k n hele blauwe leguaan/hagedis tegen van zown 50 cm..begin er langzaam aan te wennen... ze zitten hier zelfs onder je strandstoel!

pff vanochtend in de zon gaan chillen @ blue bay resort.. hele swimmingpool voor me alleen...(en krabben!) maar khou t gewoon niet langer uit dan n uur in de zon..
mja deze maanden zijn dan ook een van de warmste.. in december koelt t n pue af... ( :D)

kga zo weer nr de beach.. ff siesta houden.. en dan linda ophalen van stage.. haha truus is ook es aan t werk gezet ;) vanavond punda en rose:) aa kzou egt iidreen aan willen raden om
es hierheen te komen... curacao heeft gewoon alles...! oja..mochten jullie nog de ontiegelijke drang heben mij post te sturen.. er is nu een nieuw adres..maar kweet nii welk ;) komt nog wel!
pam en joyce.. ben nog steeds op jullie post aan t wachten (A) kga eens mijn pinpas afwachten.. die is stuk..! heb ik weer..
wilde nog allemaal praktische (ja mam,alleen dingen die ik echt kan gebruiken;)) gaan kopen(een fohn vind ik praktisch!) maarja..aangezien ik nu op de centjes van linda teer moet ik me goed inhouden!

dikke kus! ayO dushi's!

oja.. hebben een nieuw adres!! (inmiddels als opgevraagd!!)

jullie moeten t dan aub ff zo op de envelop schrijven..

: mej. a. meijers
p/a fam. p.j. wilffert
kaya kooyman 11
postbus 3310 (niet vegeten!!)
curacao (nederlandse antillen)

• 06 September 2006 - 05:22

Marlou:

Joehoeee :D Fien dat t daar zo fien is ;) haha maar ik wil steeds je fotos kijken maar je space is niet toegankelijk :S??? :'(

• 06 September 2006 - 11:56

Pem:

je space is idd niet toegankelijk .. en ik heb vorige week zondag een kaartje gestuurd , zal wel lang duren voor je m hebt.... maaruehh moeten we marlou niet overhalen mee te komen naar curacao??? als ik dat zo hoor moet je een keer in je leven daar geweest zijn(",) dus marlou.... bedenk je maar eens...

• 06 September 2006 - 14:20

Joyce:

Yo fien..mn drang om t komen word steeds groter, krijg binnekort bericht ofk kan kome :D wiee... zo zoooo vet zijn ;)
    geniet meid, volgend jaar zit je weer tusse d kakelkippen in ;)

• 06 September 2006 - 17:34

Mijke:

echt neet normaal doa.. lekker genieten.. zullen we ruilen?g zit ziek op mien kamer.. :S... haha.. kumtj good.. hiej is t auch weer 26 graden..fien..waal fijn det se un leuke huisje hubs.. bin jaloers op dich ;).. xxx geniet dr van he..

• 07 September 2006 - 14:34

P.atrick & Mi.louie:

Véééééééééééér komme eraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

whahaha :)

• 07 September 2006 - 15:39

Myself:

waarom denkt iidreen tog dat ik hier fucking vakantie zit te viere? moet net zo hard werken als jullie hoor..! :|

• 07 September 2006 - 19:10

Inge En Mijke:

haai noukster.. we hubbe ff un leuk verhoal veur dich.. hihi.. egbert is modestylist.. hihi.. g (mijke) heat un jurkje gekocht, en egbert vonj t echt neet leuk, het maakte mich somber.. we hubbe os echt sjijf gelache.. hihi..en es dr mich urges zo zaag loape, zooj dr neet omkieke.. hihih.. zo leuk..
    Groetjes en veul plezeer doa! Inge en Mijke en de modestylist:P

• 07 September 2006 - 20:26

Milouke:

haaaj musjke...
    vandaag geboekt...kan nie w8ten om je weer te zien en natuurlijk om de zon weer es te zien haha ;-)whoeii ben nu al aant aftellen

• 07 September 2006 - 21:48

P.atrick: