updatetje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu updatetje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

updatetje

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

27 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

haaj.. ik weer.. even een kleine update..
ik zou bijna vergeten wat er twee dagen geleden is gebeurd.. haha te erg.. lijkt net of je geheugen hier ook trager werkt.. (A)

nou.. eerste dagje onze auto.. 24-8.. we moesten m natuurlijk wel even uitproberen.. zijn we even naar mambo gegaasd.. fien strandje.. fien muziekje.. fien zeetje.. alles fien..:) mooie parkeerplaats erbij voor even te scheuren :D
we zaten nog in onze bikini in de auto.. dus besloten maar door de mc drive te gaan ipv nr binnen....
je hebt dus luikje 1..en luikje 2.... Uhuhm... de dames stonden voor 1.. maar er gaf egt niemand gehoor aan ons getoeter.. wij nr luikje twee.. ma das natuurlijk ook geen logische volgorde.. van 2 nr 1.. zelfs voor hier niet ;) ..wat bleek.. we waren de praatpaal vergeten! maar het is dan ook erg logisch om die aan de andere kant vd mac neer te zetten..
'savonds lekker gegeten langs het strand.. restaurantjes kennen ze hier niet.. tis n overdekte keuken, met tafeltjes enzow.. resulterend dak nu wel egt totaal onder dikke bergen muggegif zit.. mn benen zien eruit als iimand met n chronische huidziekte.. voor de rest al stage gehad..! (ja kwerk hard hoor..!)
gisteravond ge-mambo'd.. egt te fijn dat je hier buiten uit kunt gaan.. ma wel n vreemde gewaarwording hoor.. op t strand spacen :) dalik een leuk baaitje opzoeken.. en morgen begint weer een zware week.. ! ;)
hebben ons huisje inmiddels ook al btje gepimpt... kakkerlakken de deur uit, en een beetje decoratie aangebr8 :D

AyO!

  • 27 Augustus 2006 - 18:26

    Katja:

    haahah en zo hoort dat! Lache bericht! Veel plezier nog:)

  • 27 Augustus 2006 - 19:01

    Gwen!:

    Hoi Liev Anouk!

    Bedankt voor alle berichtjes op mijn site! Maarja voor mij is het komende vrijdag alweer afgelopen: Maaar het heeft ook lang genoeg geduurd. Violgens mij is het daar echt super waar je zit.. Moet ik misschin ook maar eens proberen maarja eerst maar eens naar australie gaan! Wens je echt super veel plezier! Oja ik ga nu weer op miloutje letten of milou op mij is maar net hoe je het bekijkt! Lifs Gwen!

  • 27 Augustus 2006 - 19:22

    Mijke!:

    scheuren met die auto??? hihi

  • 27 Augustus 2006 - 20:13

    Xxxx:

    hahah leuk dus
    mooi strand he zeker al briun of verbrand natuurlijk hahah
    xxxxxxxxxxxx

  • 28 Augustus 2006 - 17:54

    Pem:

    echt weer iets voor jou nouk .... dat zie ik ook gebeuren bij de mac in geleen dat je van de verkeerde kant de drive in rijd of zo .. ha ha ha ... ey by the way het regent hier al weer dagen achter elkaar hoe is het daar met het weer?? dikke kus en tot horens he (",)

  • 28 Augustus 2006 - 18:58

    Joyce:

    Fien Fien allemoal dus ;)
    hier ist strond weer ohne ende! veel suc6 met j weekje werk, ik moet woensdag alweer naar sjool om kennis te maken met Henk van Goch, mn begeleider, wat unne kwatsj ;) c u Kuss

  • 28 Augustus 2006 - 19:32

    Marlou:

    Hahah en ik heb Carla Leijen.. weet ik meteen op welk niveau ik mn stage verlagen kan maken whahah... maar musch ik ga douche heb net de kitchen geschroubt!! Verbren neet;) kusssssjeee

  • 29 Augustus 2006 - 11:05

    Patrick & Mi.louie:

    hey noukster!!

    ik hub dien sloffen fien elke oavend aan;)!
    egt chilluh!

    maja....bisse al een bietje broen?
    trouwens wie is de stage?

    veer zeen os!

    xxx

  • 30 Augustus 2006 - 17:22

    Ien En Dre:

    op het strand zijn we ook elke dag geweest das fien morgen gaan we ook eens t eiland verkennen met een scheurijzer!!!!!!!dikke kus pa en ma ga nu msn op doei

  • 30 Augustus 2006 - 19:45

    Sjakie:

    hallo gaat het goed daar
    hier is het nog altijd slecht weer koud en zo regen

  • 31 Augustus 2006 - 14:36

    Pem:

    hey nouk als je je afvraagt wie sjakie is .... das mijn vader (",) ha ha ha hij is hier nog niet zo goed in .. lachen dus ...verder geen nieuws . Dikke kus en tot gauw..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 38173

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: