Grüß Gott! - Reisverslag uit Saalbach, Oostenrijk van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Grüß Gott! - Reisverslag uit Saalbach, Oostenrijk van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Grüß Gott!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

20 Januari 2014 | Oostenrijk, Saalbach

Griaß euch!

Even een klein teken van leven vanuit het mooie Oostenrijk!

Zoals altijd eigenlijk heb ik het super naar m'n zin! Hoewel ik van te voren nog twijfelde over het hele winterse plaatje ipv de teenslippers die ik normaal gewend ben, maar gelukkig waren deze twijfels nergens voor nodig!

Om het even kort uit te leggen wat ik hier nu doe; ik werk op een skischool in Saalbach achter de receptie, en doe mental coaching tijdens het aprés skiën ;)

Woon in het skilerarenhuis dat letterlijk 4 meter verder staat dan de skischool. Huis is supergezellig, huisgenoten variëren van 10 op het moment tot 27 in het hoogseizoen. Heel gezellig allemaal met verschillende nationaliteiten van Sloveens en Oostenrijks tot UK.Huis staat mega centraal in Saalbach, eerste aprés ski bar vind je al op 5 meter afstand.

Skiën kan natuurlijk ook hier :) Ben tot nu toe twee dagen met een groep mee geweest. Met wisselende resultaten :) Maar ik heb nog tijd!
Ga vanmiddag met m'n privé leraar wieder oefenen! Oefening baart kunst!

Kerst is ook nog voorbij gekomen, maar daar heb ik vrij weinig van gemerkt, we hadden heel veel gasten=veel werk. Daarentegen was NYE een daverend succes ;) En vooral de dag erna, mn eerste vrije dag op 1 januari :) Ook de dag dat ik een pakketje ontving vanuit Hollanda met een héle mooie uitnodiging om bij huwelijk te zijn van Marco&Renee in het mooie Zuid-Afrika!! Dus m'n volgende reis is al gepland :)

Mn Duits gaat -volgens mij- wel aardig vooruit en leer nog iedere dag :)
Alleen heel jammer dat er geen hopen sneeuw liggen! Daar had ik me stiekem wel op verheugd, maar die komen vast nog..

Liebe Leute,

tot snel!

x

• 21 Januari 2014 - 17:33

Etienne:

Klinkt allemaal goed Nouk:-)! Leuk dat je in in huis met zoveel nationaliteiten. Heb je al kunnen aftasten of je een paar daagjes naar Mayrhofen kan? Zou heeeel leuk zijn;-)

Veel plezier nog!

• 28 Januari 2014 - 11:37

Hub:

Noukster als facebookloos persoon verwacht ik wel wat meer updates hier! Mis alleen de schnaps in je verhaal maar die zal er ook wel rijkelijk vloeien.

Groeten uit het sneeuwloze en aangename Amstenrade