Deel 2..eindelijk in Guatemala! - Reisverslag uit San Pedro La Laguna, Guatemala van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Deel 2..eindelijk in Guatemala! - Reisverslag uit San Pedro La Laguna, Guatemala van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Deel 2..eindelijk in Guatemala!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 November 2008 | Guatemala, San Pedro La Laguna

olaaaa..

heb weer heeel veel te vertellen..eigenlijk teveel..

eindelijk in Guatemala..

Dit is echt beter dan Mexico..! De mensen zijn liever, de dorpjes mooier en de natuur word er alleen maar beter op!

na het laatste hippie dorp in mexico en een lange reisdag (incl. kater) bij ons gastgezin in guatemala beland..

oma, dochter en kleindochter.. vrouwenhuis... het werd ons al snel duidelijk dat er al vele nederlanders waren geweest..klompjes delftsblauw etc.. maar toch een apparte ervaring.. het eerste tweepersoonabed met zn twee gehad.. op alle hotel kamers krijg je 2 2 persoonsbedden..luxe!

Ondertussen ook al salsa les gehad..! heerlijk! Ook al geoefend.. ik denk dat ik maar een mexicaantje meeneem

zitten nu aan het meer van aticlan... een heeeeel appart hippiedorp.. hier leven echt alleen hippies.. te bizar..steegje is de hoofdstraat haha en mensen met kort haar worden volgens mij de stad uitgestuurd... haha..

vandaag bij warm water bronnen wezen zwemmen..je springt in een immens groot koud meer.. en ineens is het water TE HEET voor woorden...echt bizar..!!

ondertussen heeft zich binnen de groep ook al een partycrew gevormd.. 4 personas.. haha..en helaas zijn wij hier lid van geworden..haha..gisteravond op het dak van het hotel beland met bier..sterrenkijken!

gaat allemaal erg goed met iedereen...

gisteren hier aangekomen en direct een overheerlijke massage gehad.. ik heb de hele avond als n zonnetje zitten stralen...

eindelijk ook in een tuctuc beland.. whoeesaaa..
t kost ook allemaal geen drol..gisteren uitgebreid gegeten..cocktails hoppa en ik was een 8 euri kwijt.. haha..

verder zien we hier vooral veel hoe de mensen leven.. overal is het anders.. echt heerlijk..

pap: wil je een bruine of witte cowboyhoed? haha hier lopen dus echt indianen en cowboys rond..

komm holl das lasso raus!

ik heb nog veel meer meegemaakt maar ik vrgeet het allemaal zo snel.. het is ook allemaal zo veel..!!

mn reisdagboek doet t op de een of andere manier niet meer.. dus los ik het zo maar even op.. fotos uploaden is hier toch echt teveel gevraagd haha... mn telefoon werkt in heel guatemala NIET.. dus dan weten jullie dat.. flink aan de malaria tabletten waarvan je raar gaat dromen!

misschien nog een massage nemen

Zou het bijna vergeten te vertellen maar ik zit hier tussen drie vulkanen.. eindeloos veel hier!

Volgende keer weer meer !

Dikke kus!