**Bezoek**!! Er is 'n tijd van komen en..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu **Bezoek**!! Er is 'n tijd van komen en..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

**Bezoek**!! Er is 'n tijd van komen en.....

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

22 November 2006 | Nederland, Amsterdam

Er is 'n tijd van komen, en 'n tijd van gaan..

*het heeft even mogen duren, maar ik had toch net iets belangrijkers te doen dan n berichtje te schrijven ;)*


Ik had bezoek..! Eindelijk|!!
Mama, Milou, Patrick en Pam zijn zondagavond 12 november, om 20 over 6 geland...(half uur te vroeg)
Waardoor ik het magische, daar komen ze uit de deur, moment heb moeten missen..!

Op mijn zoektocht naar mijn Mama, kwam ik dr dan ook al snel tegen. HEERLIJK!!

KNUFFELE..!!!

ook de rest sloot zich al snel aan, wat fijn om iedreen weer te zien en te horen!!

Daarna werden we naar hun huisje gebracht, waar ook ik 11 dagen zou gaan doorbrengen!

Hopi Dushi..! Eerste avondje lekker naast mama kunnen slapen..!

1e Dag zijn we naar Jan thiel geweest, ik wilde ze daar graag laten snorkelen...
Omdat zowat de helft ervan overtuigd was dit niet te kunnen, heb ik ze eerst in het zwembad laten oefenen ;)
Eenmaal dobberend in de zee, raakte mama zelfs verslaafd aan snorkelen..!
Erg grappig om te zien..! 's Avonds lekker gaan uiteten bij de kleine wereld, waar het begon te regenen..! Nouja zeg..! Maar het mocht de pret niet drukken ;)
's Nachts is Pam nog erg ziek geworden van n overdosis tonijn volgens mij... Arm schaap had broodje tonijn gehad, tonijnbiefstuk..tonijn toosje.. Ale.. kdenk wel dat iidreen zich er wat bij voor kan stellen ;)

2e Dag Zijn we naar de zoutvlaktes gaan LOPEN (Dit is erg speciaal hier) van jan thiel, dat zijn n soort wadden (?) met zout, het leek gewoon wel sneeuw... met heel veel flamingo's... en t lach gewoon achter ons huisje..Hierna hebben we onze sportieve ;) dag doorgebracht in 'n struisvogel farm, waar ik en Milou struisvogels gevoerd hebben... Ik voer nog liever n leguaan volgens mij!
damn wat n freaky beesten..! Omdat we toch wel erg actief waren geweest zijn we hierna lekker naar blauwbaai gegaan, waar we nog heerlijk hebben gechilled... behalve mama.. want die bleef maar dobberen met dr snorkel ;)
's Avonds heerlijk bij Kontiki weze eten (uiteraard nog zonder Pam) Wat n schattig 'restaurant'!! Het ligt aan het strand, en alle tafeltjes staan sort of in n eigen hutje..!

3e Dag.... met mama naar klein curacao geweest..!! moesten al om half 7 op de boot zitten... (echt iets voor ons) Alleen al de boottocht was heel erg mooi, met vliegende vissen om de boot heen, en allemaal onbekende strandjes... tot.. ik nogal zeeziek werd..
Pfff.. heb me toch n moeite moeten doen om mn minimale ontbijt niet overboord te gooien..!! Maar dankzij de vriendelijke bemanning is me dit toch nog goed gelukt...
Eenmaal op klein curacao aangekomen (dit is trouwens een onbewoond eiland bij curacao en bonaire, van 3.5 km bij 1 km.. er staat alleen n vervallen vuurtoren..) was mn zeeziekte voledig verdwenen, en zijn mama en ik actief gaan snorkelen...!
Ik wilde perse zeeschildpadden zien voordat ik weer op die boot zat..! Helaas heeft mn geduld me niet beloond..!! T was wel super mooi daar.. wit zandstrand, met n turqoise zee..!
Gewoon zoals het hoort..!! voor de rest nog opzoek geweest naar ‘oude vondsten’ voor pap, en lekker liggen bakken..! (met het bijbehorende bruine resultaat ;))
Was n heerlijk dagje mam!! Mascha Danki!

4e Dag, ‘sochtends gaan winkelen..! ja ook dat moet gebeuren.. voornamelijk voor t thuisfront..!! Hierna zijn we naar het sea aquarium geraced..miloutje en patrick gingen met dolfijnen zwemmen..! Hierna zijn we nog naar naar Boca Tabla geweest, wat een beetje in het water viel.. letterlijk.. het goot.. niet meer normaal.. nog nooit zo’n weer meegemaakt hier..! (hebben zij weer..!) nja was evengoed mooi.. (en niet te warm;))
Hierna nog langs Jaanchies geweest, n restaurant met n wandelende menu kaart, en n tuintje vol suikerdiefjes (vogeltjes..) ons lekker laten verwennen om daarna weer terug te rijden, en bij hooks hut te gaan eten..lekker op t strand!

5e Dag Bon Bini Beach! (vergeef me als de volgorde niet helemaal chronologisch is..!)
Relaxen!! Strandje van de gelijknamige tv-serie..! Hopi dushi..!!
Ook weer lekker gesnorkeld met mam..! Hierna bij sea side gaan eten..! Antiliaans restaurantje langs t strand..! Wederom genoten..zoals het hoort..:)

6e Dag.. dit was mijn dolfijnen dag!! Het was ook nog zo speciaal..! Janneke, Jits en ik, mochten met zn 3tjes met 2 dolfijnen zwemmen, terwijl je normaal met zn 6en bent..!!
Het was zo speciaal! Ze zijn eigenlijk zo groot, maar zo lief..! Hebben onze tijd met ze goed benut...! Alleen denk ik dat ik mn roeping niet heb gevonden in t trainen van dolfijnen.. want steeds mijn kunstjes met ze mislukte.. hehe..
Hierna zijn we naar Playa Kalki geweest... meest westelijke strandje hier.. klein maar schattig..! Natuurlijk weer met mama gaan snorkelen.. en wat vond ze... zeekatjes..!! (tenminste we vermoeden dat t zeekatten waren ;)) Egt heel erg appart!!
Daarna zijn we weer bij Jaanchies gaan eten waar we ons lekker hebben laten verwennen!!

7e Dag Zondag.. Stranddag!! Daaibooibaai Dag!! Koelbox gevuld en Juj!
Hehe.. en zoals alle andere dagen was t weer een heerlijke dag!! Ik ben zelfs met het snorkelen n ballonvis tegengekomen (die van jouw lot;)?) en n supermooie rog!!
Savonds ben ik Danielle van Hato gaan halen, en zijn we hierna gaan uiteten bij Octopus... zoals altijd een apparte ervaring ;)

8e Dag, Knipdag!!! Knip is de mooiste baai van curacao!!! Hele weg om daar te komen.. Zijn bij twee hele grappige schattige, antiliaanse winkeltjes gestopt...maar uiteindelijk..dan heb je ook wat..! Het mooiste water wat je ooit gezien hebt!! (zelf was ik er ook nog nooit geweest!) Ansichtkaarten strand..!! (wes als je niet zo graag tieten op je kaartje had gehad, had je ook n knipkaart gehad :p) Er liepen zelfs wilde zwijntjes rond op het stuk bos achter het strand! ’s Avonds bij Ribs gaan eten.. Mn laatste dinertje met Mama..! 

9e dag..vertrek dag.. Mam en ik hebben alles in orde gemaakt met de huurauto enzo.. en zijn hierna nog lekker met zn 2tjes gaan snorkelen voor de tugboat.. hier zitten keiveel mooie vissen..!! Mam was razend enthousiast ;) Nog even n rondje natuur gemaakt, en hierna nog even in t zwembad gaan plonsen @ home.. Nog even gaan lunchen met pam en mam.... en toen kwam toch echt t moment van de waarheid..koffers ingeladen.. En weer op naar Hato... Daar nog even gechilled met zn allen... en toen mama de allerdikste knuffel van de wereld gegeven!!

En toen waren ze weer weg!!
Das egt niet eerlijk.. Heb me totaal leeg gejankt op weg naar huis... Kon mezelf troosten met de gedachte over 7 weken weer te kunnen knuffelen.. Dus heeft Jan me maar n dikke knuffel gegeven bij thuiskomst..!! N dikke chocolade letter genuttigd.. (emotie eten ;))
En toen ging het wel weer enigzins..!!

Was wel ff klote.. Maarrrr
Ik ben allang blij DAT ze me zijn komen opzoeken.. en dat we genoten hebben.. !! EN dat ik over 7 weken alweer thuis ben... want ik had ook nog niet mee naar huis willen gaan.. Daarvoor wil ik nog teveel dingen doen/zien..!
Ik ga aan mijn duikbrevet beginnen..en..en..en.. Pff teveel :D
Wil mama en de rest natuurlijk ook bedanken voor de 10 fijne dagen....!
Kheb genoten (als dat nog niet duidelijk was..;))
Kerstlampjes hangen al aan het plafond.. en tibo ligt al in mn bed!

Foto’s probeer ik er vanavond allemaal op te zetten..!
Dus ze zijn nu nog niet beschikbaar!!

Trouwens diegene die me emotioneel willen steunen, met kerstkaarten, of andere leuke dingen (zelfs met euro’s kan ik hier leuke dingen doen :p)

mej. a. meijers
p/a fam. p.j. wilffert
kaya kooyman 11
postbus 3310 (niet vegeten!!)
curacao (nederlandse antillen)

gratis smsen naar noukster kan ook nog steeds

http://www.hepa.an

of bellen..

05999 5119471

:D

Of gewoon n berichtje ;) Sorriej voor t uberlange bericht.. Maar jullie begrijpen wel dat ik al deze vreugde met jullie wilde delen :D

http://www.noukstertje.spaces.live.com

Dikke Kus... Noukster..!

  • 22 November 2006 - 19:14

    Marlouuu:

    Ik ben weer de eerste :D fien bericht!! ik probeerde net te smsse but sms not send.. :'( wat doe ik nu weer fout..?? haha DIT iS EEN DIGITALE KNUFFEL !! byeeeeeeee(K)

  • 22 November 2006 - 19:31

    Lot:

    heyy anouk,

    wat heb je super veel gedaan joh de afgelopen dagen!, very nice!:)

    je hebt toch nog wel wat dingen overgelaten om met mij en janneke te doen he !?;)

    k vond t leuk je zusje+vriend te zien bij cinco!:)

    en aahhh dat je die vis hebt gezien ... je hebt m toch wel een schop onder z'n 'vin' gegeven namens mij?!

    tot snell
    xx lot

  • 22 November 2006 - 20:09

    Katja!:

    Hee nouk! Heerlijk zeker he weer ff "mamakindje" zijn! Geniet je dan zeker weer van! En je zusje is dan ook weer de liefste zus die je je wensen kan!

    Leuuk:)
    Alleen dat snorkelen moet ik steeds mee lachen..want ik heb daar een andere betekenis voor. ;) nl bij een man onder de gordel! haha ;)

    Groetjes, veel plezier!
    Virtuele Kus en Knuffel

  • 22 November 2006 - 20:47

    P.atrick:

    heyy noukster,

    bedankt voor de chille 10 dagen en de rondleiding door en over het eiland ;)!
    woar echt superrr!!! (K)

    xxx en knuffel

    Ps. Noukster kan nog wel wat Antiliaanse Guldens gebruiken. Dus voor de mensen die zich geroepen voelen!! ;)

    (zo goed noukster?) hahaha
    grepke

  • 22 November 2006 - 21:48

    Mams Van Janneke:

    Hoi Anouk,
    Super zeg dat je zo'n leuke dagen met je mamie en de rest hebt gehad. We vonde het kei leuk om met jou kennis te maken daar. Wij hebbe daar genote, maar jullie genieten ook. En da moet ook. Same met z'n alle nog un super tijd, want het gaat o zo snel. De groetjes en een knuffel van ons, ook voor Janneke. XX Wilma

  • 23 November 2006 - 01:02

    Cliff:

    weer fijne dagen gehad dus :) 7 weken alweer naar huis? da's snel toch ;)

  • 23 November 2006 - 05:58

    Milou:

    haaaj sjattie...ja t was ook indd super...enne je hebt t weer mooi in een verhaltje weten te zetten..pfff t was toch zow mooi...nn nu zit ik weer hier in de kou, niet wetende wat ik aan kan/ wil trekken pfff is egt nie leuk...mjah zit niks op..dikkekus milou P.S. ben pas een dag thuis en wil nu alweer terug.

  • 23 November 2006 - 07:17

    Michael:

    Heerlijk meid om dit allemaal te lezen beetje hetzelfde gedaan op Aruba toen mijn pap en mam er waren! Keep up the Good work because here IT"S FREEZING BLEEEH !!!

  • 23 November 2006 - 15:22

    Jits:

    Was vett he dolfijnen zwemmen!!! Waaah. Nou klein beetje beterschap.

    Kus jits

  • 23 November 2006 - 19:29

    Pem :

    geef dan ook ff je rekening nummer dan kunnen mensen geld overmaken
    met de vermelding
    "help nouk curacao doorkomen"
    ik begin wel met een donatie te storten, wie volgt?????

  • 23 November 2006 - 19:50

    LinDaa:

    Heej Dushii
    Zo te horen heb je je prima vermaakt, de dagen met hun! Mooi zo ;)
    Ik heb inmiddels mijn draai hier weer terug gevonden. Alweer 2 weken aant stage lopen..
    Brrr,, echt koud hier hoowr :S
    Haha.. Meis,, fijne tijd daar nog en geniet ervan.!
    Heb een super tijd met je gehad!
    KuSsJe

  • 24 November 2006 - 14:38

    Joyce:

    Fienkkee..
    fijn man dat je zown dage met mam, pam enz heb gehad!!
    Ik geloof dat als we kerstskaarte wille sture die binnekort maar al moete zenden niet?
    Kussssjjjee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 38193

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: