Weer leuke - dingen - weekend! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Weer leuke - dingen - weekend! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Weer leuke - dingen - weekend!

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

09 November 2006 | Nederland, Amsterdam

het was me het weekje weer..!

stel je voor... je komt, rowwen heze, michael boogerd, mart smeets allemaal op een en dezelfde avond tegen als je je rosetje staat te nuttigen..

chill toch ;)

Zal maar eerst beginnen bij woensdag waar ik gebleven was.. en dus ook direct eens iets over mn stage vertellen..!
Aangezien ik commentaarkrijg dat er niets over gemeld word.Tja.. komt gewoon omdat de leukste dingen eerst komen.. !!
zoals strand.. uitgaan.. gekke dingen doen..chillen..snorkelen.. noem t ..wij doen t..;)
En ook zeker voor de mensen die denken dat het hiet een groot feest is.. ik moet ook gewoon iidre dag van 9 tot 6 werken..
en als je dan thuiskomt word t al snel donker... je moet gewoon genieten hier van ieder vrij uurtje.. dat doe je thuis gewoon niet..

Maar goed.. heb inmiddels goed mn draai gevonden op mn stage!
Vind het leuk om voor de klanten dingen te ontwerpen, en daar dan ook later complimenten over te krijgen!
Alleen nog niets verkocht :( daar baal ik wel n beetje van.. mja.. da vind ik dan ook direct de minst leuke kant...
mensen zo omlullen dat ze ontiegelijk veel geld bij mij gaan achterlaten.. zolang ik maar iets verkocht heb voordat ik naar huis ga..!

Nja..zal nu dus ECHT maar bij wodag beginnen..chill na t eten met jan bij chogogo gaan zwemmen.. n groot resort met fijne zwembaden.. dus ook 's avonds :)

Dodag was iedereen eigenlijk te lam om van zn stoel te kome.. in de auto te gaan stappe en te gaan zuipe.. zelfs te lam om thuis de fles uit de ijskast te halen..

vrijdag..ja.. dat zou onze dag worden.. rowwen heze..allleen koste de kaartjes 35 gulden.. vonden we toch weer net btje te zonde van ons geld..
dus we hebben uitvoerig n geweldig-kan-niet-mislukken-plan bedacht waardoor we gratis binnen konden komen... (ja ey als t gratis kan dan gratis he..!)
laten we 't erop houden dat t geweldig in t 'zee' gevallen is... (ik heb wel inktvis geproefd... niet aan te raden..)
op t moment hebben we ons redelijk gegeneerd... (plan is te geweldig om op deze site te openbaren!)
maar goed.. we zijn tot rowwen heze gekomen.. (nee niet voor 35 naf ;)).. en t was... LIMBURGSE gezelligheid.. egt hopi gezellig!!
gewoon net zoals bij ons.. alleen net iets minder heftig.. het vliegend bier was er wel.. maar de varkensstiften niet ;)

zaterdag gewerkt.. (jullie begrijpen hieruit dat noukster volledig nuchter naar rowwen heze is geweest ?!) en daarna snel snel uit gaan eten,
om daarna nog de huldiging van erik dekker mee te gaan maken.. (die gewoon 2 uur later plaatsvond dan afgesproken..)
liepen direct tegen de rowwen heze crew aan.. *fotos :)* mart smeets had mooie speech voor erikdekker... daarna nog mooi vuurwerk langs zee..
en daarna.. saften.. kheb jan nog op de foto gezet met boogerd..die was helemaal gelukkig ;)
linda en jordy nr huis gebracht.. en naar denny's gereden.. dat is echt n typisch amerikaanse tent zoals je ze op tv ziet.. je weet wel..waar ze gewoon met kannen koffie rondlopen!
warme chocomel gedronken..!! hopi bon! de airco staat daar zo lekker aan, dat je gewoon geniet van n hot chocolat...!
volgende ochtend.. kwart over 6 opstaan... linda en jordy zouden naar klein curacao gaan en wij zouden ze ff afzetten... * :O *
hehe..

daarna nog lekker ons bed in gedoken om vervolgens smiddags naar cas abou te gaan.. bon bini beach! alla tv! was natuurlijk weer keischattig.. zoals alle andere strandjes ;)
Nog mooi gesnorkeld met allemaal Super grote mooie vissen..!je hebt hier altijd zown lange weggetjes naar het strand.. en er was gewoon n berm van gras...
en halverwege de weg kwamen we gewoon n jongen tegen die met n simpele grasmaaier heel dii berm aan t maaien was... dan valt je gewoon niets meer in....
vooral niet als je 200 meter later nog zo'n gast tegenkomt die alle stukjes maait, wat de vorige gemist heeft.... en dan zit je gewoon midden in de rimboe voor je gevoel..
Hierna naar lotte gegaan..zij had voor jits, dwayne jan en mij gekookt..lekker lasagna..!.. en daarna nog dvd gekeken...
en toen was het weekend weer voorbij..! tot ik vanochtend na het fijne uitslapen hoorde dat we gewoon WEER maden/maaien/vieze beesten hadden..
zijn we dan echt n stelletje viespeuken bij elkaar..?!


en linda gaat dodag (morgen) naar huis... wegens omstandigheden...!! dus dan blijf ik over met Jan!!

Berichtjes mogen nog altijd :)

Hopi Leuk!!

Dikke Kus Noukster!!

en gratis smsen mag ook :)

http://www.hepa.an

of bellen

0900-0216, wachten tot je verbinding hebt..
en dan 05999 5119471 en dan # !!


http://noukstertje.spaces.live.com !

foto's..veel..!

Zondag komen mama, milou patrick en pammie..!
Verheug me dr super erg op.. heb dan ook 10 dagen vrij..! Heerlijk!

Nu ga ik echt stoppen..!!

Kuss

  • 09 November 2006 - 05:37

    Milouke:

    heeej, egt weer un super leuk verhaal..mijn stageweek zit er al weer op..nu nog 2 dgn nr sjool nn ff werken en dan ben ik alweer klaar en komen we EINDELIJK nr jouw.
    dikkekus en tot zondag

  • 09 November 2006 - 07:51

    P.atrick:

    nog drie nachtjes!...

    had ik al gevraagd of het bier koud staat?? :P

    nog veel plezier ennuh hard werken! minstens een keukentje verkopen :D

  • 09 November 2006 - 17:06

    Cliff:

    Ik weet niet of het zo prettig is om koud bier te nuttigen tussen de maden, maar kan aan mij liggen. Wellicht eerst een cleaning service inschakelen :P

  • 09 November 2006 - 17:58

    Jits:

    Ow ow hej hej, ik ga ook half 12 met flipper zwemmen! Daarna kunnen we kijken als de Goedheiligman binnenvaart!

  • 09 November 2006 - 19:09

    Pammie:

    hey nouk nu snap ik wrom je bij ons wil komen slapen!!!! ha ha ha xxx

  • 10 November 2006 - 06:41

    Mylo:

    nog maar 2...nn jaa dan komen wel egt..

  • 10 November 2006 - 07:01

    Steph:

    Hi Anoukkk...

    Mijn bezoek gaat morgen weer naar huis helaas :(! Heb het super met ze gehad...

    Jij alvast heel veel plzr met je family! Enjoy! En geniet van je 10 dagen vrij :shock:!

    We zien elkaar :D!

    Kus Steph :lol:

  • 10 November 2006 - 16:22

    P.atrick:

    heb je alle tien de dagen vrij gefixt?

    dat zou chill zeen!

  • 11 November 2006 - 09:38

    LiZ:

    nice stOry again.. :)
    heb je proberen te smse.. hoop dat gelukt is.. ;)
    xx

  • 12 November 2006 - 20:40

    Marlouuuu:

    DIT IS EEN BERICHTJE VOOR: PAMMIE MAM MILOU EN PATRICK!
    zijn jullie er al??? :D Heeel veel plezier bij de musch!!! hihi KUSJEEE uit het KOUDE NL!

  • 15 November 2006 - 22:01

    Milou:

    het marlou heel erg bedankt, zijn der indd al, was goed gegaan..tis egt super hier..jammer dat je dit niet kan meemaken is egt mooie hier...al veel mooie dieren gezien. ook super mooie stranden.hele gezellige restaurantjes die heel goedkoop en lekker zijn. morge gaan patrick en ik met de dolfijnen zwemmen..egt super ik amuseer me hier wel..;-) kussies

  • 16 November 2006 - 17:50

    Jits:

    Zeg maar tegen Miekie en Patje dat we ze zaterdag wel zien tijdens dolfijnen zwemmen.

    kus jits

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 38175

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: