Chillen Op de Antillen.. ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Chillen Op de Antillen.. ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Chillen Op de Antillen.. !

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

01 November 2006 | Nederland, Amsterdam

eey dushi's

hoe is het met jullie?

heb n vrij saaie week achter de rug... veel gewerkt.. en alleen zondag vrij gehad...!
zal dus voor de verandering eens n kort berichtje typen.. (poging tot dan!)

Ik kan dus ook pas bij vrijdag beginnen.. Rest van de dagen hebben we vooral melig liggen doen.. en playback shows gehouden..!
Linda was vrijdag om 12 uur jarig! Moest dus verplicht naar tutu ;) keifijn.... ook es n happy hour meegekregen...! dus maar 3 martini opde kop getikt, waar ik fijn de hele avond van heb kunnen leven..! was wel n gezellig avondje...!
alleen appart dat de jarige zelf ging vragen om haar verjaardag te laten omroepen.. nog nooit meegemaakt!!!

nog n spannende tocht nr huis gehad.. en nog battata pindasaus gaan zoeken.. Antiliaanse Pindasaus roeleert ;)
voor de verandering weer de tico geschampt met n bloembak.. ofja.. andersom..!

zaterdag keigaar gaan werken... soo... nog erger dan mn wodka kater..!
'S avonds zouden we gaan tjoepe bij Martijn, Niels, Manon en Luuk.... Kaartspelletje...
Hehe.. dat word dus geintroduceerd bij thuiskomst! Moest alleen vanwege n kei erge tja..moeheids(?)aanval nr huis..
haha jaa.. wat was mn week weer spannend he..;)
Nja,rest stond ook na n klein uurtje voor de deur..

Zondag weer eens n tochtje naar de tugboot!! I LOve it!! kwam op t id om de vissen brood te voeren en dan mooie
fotos van ze te knippe met mn superonderwatercamera (scrabbelwoord)! nja.. wij bij t strand om oud brood gevraagd...
brood in n tuut gedaan... en gaan zwemme.. voor ik goed en wel op mn buikje lag te dobberen ben ik gewoon 2 keer in zee gevallen..
zee was lekker wild..! de nodige hoeveelheid zoutwaeter via mn scheve snorkel binnengekregen..

inmiddels leek het wel of de vissen ons brood roken.. O My god,.. allemaal supergrote vissen om ons heen... was egt scary! (jaws moment!)
zon was weg, dus het was best donker... dus hebben uiteindelijk t brood maar weggegooid.... en langzaam verdwenen de vissen..
zijn uiteindelijk wel nog bij de tugboot uitgekomen.. maar de zee was zo wild... dat we moe waren van t hele eind zwemmen..
dat we terug zijn gegaan...

daarna moesten we weer naar huis om de surprise BBQ voor te breiden voor linda (die inmiddels jarig was geweest)
en dwayne die die avond jarig zou worden!

lotte opgepikt en naar jits en dwayne gereden! daar hebben we dwayne en lin geblindoekt! in de auto gezet en naar onze BBQ plek geraced!
super surprise al zeiden we t zelf! lekker gechilled, gegeten, zwemmen en naar de sterren gekeken... toen de zon onder was, was het ook pikkedonker op het strand!
ro-man-tisch! haha... daarna naar huis geraced,, ons gedouched en omgekleed... en met Jan en Lotte naar wet and wild gegaan.. om dwayne te feliciteren,..!
toen we om 11 uur arriveerden was het al behoorlijk uitgestorven..en het werd met de minuut erger.. maar voor deze enige feestelijke keer..ging bij ons t feesje door..
zelfs 'on the catwalk' gelopen met Lot ;) Dwayne natuurlijk gefeliciteerd... nog bij de buurvrouw op de porch gezeten en rond 2 uur belanden we eindelijk in ons bedje..

maandagochtend heerlijk uitgeslapen..!
maar vanochtend.. werden we wakker..zaten er door heel het huisje maaie/maden..hoe je ze wil noemen..

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

grruwelijk!!

hebben ze op n hoop geveegd (dat wil zeggen Linda, ik commandeerde vanaf de tafel waar ze kropen) en toen pure azijn erover heen gekiept... Hielp goed... tegen frisse lucht... en de voegen van de tegels begaven t ook al snel..!
maar n ongelukje heb je al snel he...
tis ook echt n raadsel waar die beesten vandaan kwamen... (gelukkig kwam de poetsvrouw vandaag ;))

nog maar 12 dagen tot mn bezoek komt.. zal bij ze gaan logeren :) leuk he..!

verder vraag ik me echt af hoe ik thuis ooit kan gaan wennen aan de winter.. aan de zee die er niet meer zal zijn...erg dat ik er nu over nadenk..
maar dat komt nu gewoon omdat alles gewoon lijkt te worden!

oeps..sorriej..alweer n TE lang bericht...

* !! vind het nog altijd leuk om erachter te komen wie mn site bijhoud hoor.. ;) !!*

fotos zullen weer verschijnen op http://noukstertje.spaces.live.com

zijn alleen maar gare fotos van tutu..sorriej..!

Dikke Kus Nouk!

Owja..misschien ook wel leuk

www.jannekekuipers.waarbenjij.nu

een van mn roomi's..!

• 01 November 2006 - 06:51

Kaat (sint Lucas):

heej meid...
    Fijn om te horen dat je t zo leuk hebt. I wordt wel een beetje jaloers zo. wanthier in nederland wordt t elke dag een beetje sneller donker. en kouder. en ik heb zelfs een paraplu moeten kopen. hihi.

Nou hou je goed
    Dikke X Kaat

• 01 November 2006 - 07:37

Milou:

haj sjattie...
    natuurlijk heb k je leuke berichie weer gelezen...egt leuk..alleen die maden...brrr minder!!
    dikkekus

• 01 November 2006 - 08:51

Pem En John:

hey je weet toch als je bij ons komt logeren dat je dat 18 euro per nacht kost he
    (",)
    ha ha ha geintje ... we hebben extra een grote auto gehuurd dat jij er ook bij kan lief van ons he .. ik hoop alleen dat er in de plantage geen maden zitten gatver.... voor de rest alles ok hier ow ja wist je al dat je pa geen snor meer heeft??? en nu de klap op de vuurpijl dat je moeder in curacao geen sigaret meer gaat aanraken??? dikke kus uit nuth tot gauw

• 01 November 2006 - 09:46

Pol:

leuke verhalen anoukje.. ma wanneer komen de ongecensoreerde versies????
    kuzz

• 01 November 2006 - 14:08

Jaannekkeee!!:

Heej noukster,

vandaag idd weer op naar bob! Is ff kijke wat ie me vandaag te brengen heeft, of te zinge haha!

see u later!! xx

• 01 November 2006 - 16:21

LiZ:

zOww wat hebbe julliej leuk huiSje..! wat anderS dan dat eerste..! k hoor dat nog steeds paradijs s daarO.. hier word alleen ma kOuder.. kga je zat. ff proberen te belle.. ;) hihi..
    kuSje..

• 01 November 2006 - 17:19

Katja!:

Was t hier maar zown weer..Mja Nederland kan daar nooit aan tippen. Al helemaal niet met die heerlijke strandjes erbij!

Hee maar is je stage ook leuk? Want daar vertel je niet veel over?
    Trouwens misschien had je het al gehoord van Joyce, maar ik loop nu stage bij het bedrijf waar Joyce ook stage loopt.
    Jij wilt daar 2e periode stage lopen? Ik raad het je echt aan. Vandaag was pas mn 3e dag maar het is echt suuuuuuper leuk! De sfeer,Mensen, taken die je hebt! N aanrader dus! :)

Nouk, nog veel plezier daar int zonnige Antillen!Kuss Katja!

• 01 November 2006 - 17:25

Cliff:

Haha die maden !! Dat hebben we ook een keer thuis gehad. Waarschijnlijk een stuk vlees ergens laten liggen in huis... binnen enkele uurtjes heb je de kamer met maden volzitten ;)

• 01 November 2006 - 17:32

Dennis:

He anouk.
    Ze te lezen bevalt het je goed daar,zou zeggen geniet van die warmte :P. Gr Dennis

• 02 November 2006 - 09:48

P.atrick:

nog 10 dagen (H) ....

whahaha..!! egt chill
    tot sjnel, ennuh die maden mosse ff opruimen;) brrr....neet relaX

x Patrick
    Ps. steet het beer al koud? ;)

• 07 November 2006 - 16:41

Mylo:

nog ma vief dagen...egt chill wah...;-)

• 08 November 2006 - 14:56

Milou:

nog maaar 4....whoeiii
    ik ben met spanning af aant w8ten op je volgende berichtje...vind t altijd zow leuk om die avonturen van jouw daar te lezen..kussies

• 08 November 2006 - 15:46

Oma:

wat een wilde verhalen.amuzeer je maar mar pas goed op je zelf.heb je site ook al weten te vinden zoals je ziet knuffel oma.