Ik ben al 2 maanden weg! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Ik ben al 2 maanden weg! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Ik ben al 2 maanden weg!

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

23 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Heey Swa's..

Hoe gaat het met jullie... het begint bijna standaard te worden.. maar hier gaat nog steeds alles goed. Het lijkt alleen maar beter te worden!

Het was n appart weekje...


*Dinsdag....

wats geburt? Stroomstorinkje..
dwz. hele eiland zat zonder stroom..
Aangezien op stage alleen met de telefoon en PC word gewerkt was ik dan ook al vroeg thuis.. Waarr...ik dus ook geen stroom had..
Jan en ik zouden ons in de bocht gaan gooien om de perfecte nasi te gaan maken.. dat zat er dus niet in..

We moesten toch echt gaan uiteten.. We wisten dat Kentucky open was.. maar aangezien daar wel 150 mensen stonden, hebben we ons begeven naar de stad.. (stad heeft toch altijd stroom :)!?)
Niet dus.. ze stuurden ons allemaal nr kentucky.. zijn we maar langs zee gaan eten bij n antiliaans restaurantje.. waar we.. brainpower @ crew vonden! Nog ff een charmante foto genomen..

*Wodag, Dodag, En vrijdag waren we te melig (daar word je moe van!!) voor woorden.. echt helemaal niets ondernomen dus..

*Zadag had ik vrij!! Antillendag!! Uberfien :D
Heledag in bed gelegen met airco & onweer.. heerlijk!! Wakker geworden van het zonnetje dat op mn neus scheen... we hadden 's avonds n BBQ met de 2 nieuwe meisjes.. super gezellig.. maar wel lastig dat er steeds zown 20 mensen rond de BBQ's stonden.. zijn we binnen maar op het kooktoestel ons vlees gaan 'bakken'..hehe.. best handig toch ;)
Zijn daarna op de bank beland.. studio sport kijken!! jaja Nederlandse tv! ff heerlijk!
mja.. aangezien dit n te lame bezigheid is voor n zaterdag avond, zijn we ons om gaan kleden, en naar mambo geraced..
Was voor de verandering eens gezellig.. (made by martini) alleen DJ Cor zou verboden moeten worden... Freakout!

En aangezien avondjes altijd goed afgeloten moeten worden zijn we daarna nog n beschaafde duik gaan nemen @ caracasbaai..! Heerlijk..Hopi bon! :D

*ZOndag.. gepland dat Jan en ik (linda was hele week bij dr papa en mama) met Jitschak en Dwayne naar de Knip zouden gaan... een van de mooiste stranden van Curacao...

Wij naar de heren gereden.. en we zouden in hun auto mee rijden.. ja leuk gezellig.. Stopten nog bij n supermarket (om de koelbox te vullen;)) breekt Dwayne de autosleutel af in t slot van de kofferbak....... *Pompiedompiedom..* Anderhalf uur later waren we weer back on track..
Bestemming was inmiddels gewijzigd en onze jannekejanneke (die het beter doet als n tomtom )(in combinatie met dwayne dwayne) heeft ons naar de daaibooibaai geleid.. super schattig baaitje.. btje gesnorkeld.. in t zand gespeeld.. Jits ingegraven en gemodelleerd..zonsondergang gekeken.. en nr huis..!

*het is nu maandagavond/middag.. klaar met werken en we gaan zo met ons eten op t strand chillen en zwemmen..heerlijk.. :D


En ik dacht dat het weer zown week was waarin ik niks te vertellen had...!

Over drie weken komen Mama, Milou Patrick en Pam al..Zo Leuk :)

*Dan ben ik gewoon echt al over de helft..

Er staan al fotos op.. maar dat moet nog worden ge update.. is nog niet compleet..

Dushi's..dit was het weer.. heb het kort proberen te houden... ;)

Kus Noukster!


http://noukstertje.spaces.live.com


*owja..handig!!

http://www.hepa.an
kun je me onbeperkt gratis smsen..!
Fien he :)

  • 23 Oktober 2006 - 21:32

    LinDaa:

    Heej Nouk..
    Jaa ik heb een flinke oppepper nodig...
    Heel veel drank t liefste.. Maar met zonsondergang en een berg sla gaat t ook zeker lukken ;)
    Tot dalijk KuSss

  • 23 Oktober 2006 - 21:40

    Perry:

    Zow laat ik ook maar es een berichtje plaatsen;)...het gaat je goed af lees ik, houden zo dan, tis hier kut weer, ik zou wel willen ruilen gr x per

  • 24 Oktober 2006 - 11:02

    DaAnTjE....:

    Hey Anouk...

    Gaat goed daar... Nog 3 weken en 6 dagen... Ben de dagen af aan het strepen... Zet de Apfelkorn maar vast koud... Kus Danielle...

  • 24 Oktober 2006 - 15:20

    Milouke:

    haaaj sjatteke..
    jaaaa nog ffkes...nn dan is t geen fantasie meer maar werkelijkheid ;-) hehe...kan k teminste eens echt zien waar jij je nu vermaakt...heb der zon ontzettende zin in he...nog ffkes toetsjes maken en een weekje stage en dan is t al zover....WHOEIII .....:-D

  • 24 Oktober 2006 - 16:03

    Jits:

    Ik neem aan dat de foto's van de gemodelleerd/ingegraven jits niet op deze site staan.

  • 24 Oktober 2006 - 16:25

    Myself:

    niet op deze site nee.. wel op n andere... ;)

  • 29 Oktober 2006 - 13:45

    Pem En Johnw:

    heey noukkie wij zijn al begonnen met alle voorbereidingen!!! pilletjes voor dit pilletje voor dat volgens mij heeft je zus haar halve koffer al gepakt enz enz.... nu gaat het heel snel.... zijn er nog dingen die jij nodig hebt ik heb nl een grote koffer... dikke kus uit nuth

  • 30 Oktober 2006 - 08:53

    Mammie En Milou:

    nog ma 13 Daagjes.....whoeii...:-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 38192

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: