Jerry Springer Live... en chillen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Jerry Springer Live... en chillen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Jerry Springer Live... en chillen...

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

17 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Haaj dushi's!!

Alles goed?? Ik wil eerst ff zeggen dat ik t heel leuk vinden dat jullie mn site (altijd) bijhouden!!
nou.. en zoals de afgelopen weken hebben we ook afgelopen week weer veel leuke dingen meegemaakt :)

dinsdag! benny! ja we waren er... wel met n knalgare kop.. ben dus ook eerst op n strandstoel in slaap gevallen..
en toen ik wakker werd was mn stoel nog zowat de enige die er stond... chill.. niet! ik denk benny is al nr huis.. maar neej..

ben de groovy deuntjes maar achterna gegaan... niemand wist of benny er al was.. ik eens geinformeerd bij de (uiterst charmante) barman..
toen die me begon uit te lachen wist ik al dat mr. rodrigues er al was.. hehe...

verder nog gratis drinken gekregen, waar ik in eerste instantie heel blij mee was (->geldcrisis)
maar na een kort gesprek te hebben gevoerd met n amerikaan (het was n koetlepke!) die me wilde wijsmaken dattii in nederland woonde, helsinki om precies te zijn...! Hij kwam uit Minesota... en was te saai voor woorden..
waarna ik naar Linda en Janneke "help mij" ging lipleesgebaren.... zij lachen.. ze dachten dat ik happy riep.. hehe.. droog.. en ik dacht slim te zijn, omdat hij "help mij" vast niet zou begrijpen, terwijl t hetzelfde is als het amerikaanse "help me" hehe.. Dit komt niet over op n beeldscherm.. maar geloof me t was grappig..later wel nog weggesneaked.. happy me ;)

woensdag gechilled..wadag enzo..... donderdag cinco... was wel leuk.. maar ook waren we weer lam...

ben ook druk bezig op stage..!! jaja.. ook dat gebeurt,.en nog altijd 40 uur in de week.. neem komende 3 weken ook geen vrij..
dan ben ik vrij als iidreen me komt opzoeken :)

vrijdag zelfs niet uitgeweest...zaten in n geldcrisis (de dolfijnen he;)) dus hebben thuis behoorlijk melig liggen doen...
egt zo'n wijve avond.. wasknijpergeveachten enzo.. maar das ook weer zoiets dat niet overkomt op n beeldscherm..!
er kwamen verder dan ook de domste onderwerpen langs... totdat de deur van de buren dichtvloog..
waarop wij zeiden...oeeeehh..nu is er ruzie.. en 3 seconden later hysterisch gekrijs... en na wat afluister manouvres (ja wes.. met zo'n glas tegen de muur)
bleek dat meneer marine vreemd was gegaan.. dit was ook alle informatie die we op hebben gevangen!! het leek jerry springer wel...

zaterdag had ik n filmpje gehuurd, over the hedge, jits en dwayne zouden mee komen kijken..en nadat janneke van dit goed plan had gehoord bleef ze ook maar thuis;)
Kamer omgebouwd tot thuisbioscoop (met zn 4tjes op n laptop kijken.. :)) en daarna nog lekker watermeloen gegeten... en waren weer melig..
klinkt als n suffe zaterdag avond, maar was gewoon even chill!

zondag zijn janneke en ik naar port mari gegaan! linda's ouders zijn er nu, dus die zien we even niet...
Ok..koelbox meegenomen, langs de supermarkt gegaan 's ochtends.. fien dat ding volgeduwd... wegenkaart bestudeerd.. en juj..
supermooie dingen onderweg gezien.. en bijna de weg in een keer gevonden! wij de weg gevraagd aan twee antilianen.. en dan gaan ze je gewoon brengen!
zo aardig zijn ze hier!!
nja.. strandje was gewoon schattig.. en de zee was superb! nog niet zown mooie zee gezien hier!!
er hingen alleen wat grijze wolken.. en na n half uurtje zwemmen kwam de bui dan ook heftig nr beneden... zaten we dan onder ons parasolletje,,hehe..
maarr gelukkig duurt zoiets hier nooit lang en konden we n half uur later weer alles mooi laten drogen door t zonnetje.. en toen zijn we gaan snorkelen..!
super mooie dingetjes gezien..ofja..vissen.. opeens zwommen we gewoon tussen duizenden vissen.. niet te geloven..maar super mooi!!
aan t eind van zown dag kom je er dan toch achter behoorlijk rood te zijn..incl deriere...

daarna moesten we nr boca sami racen! zouden gaan uiteten op n pier bij zonsondergang.. met jits en dwayne en lotte... hadden dankzij n vermiste pinautomaat de zonsondergang bijna niet gehaald..
oo was zown schattig restaurantje!! waren ook nog drie mannen op hun gitaartjes aan t spelen bij onze tafel..! heel gezellig... daarna nog nr wet and wild geweest.. waar ik t persoonlijk weer lam vond..
maar goed... heb merengue gedanst.. blijkbaar kan ik zelfs dat :p

inmiddels is het maandag avond.. en er zijn 2 nieuwe meisjes aangekomen bij de appartementen.. heel gezellig.. hebben zadag n grote BBQ hier! ze werken hier alle2 bij 2bekende strandtenten..

inmiddels ook al op stage limburgse klanten ontmoet.. HEERLIJK limburgs praten... geloof me.. soms komt het gewoon ertussen door gepiept..

fotos zijn er ook weer....

http://noukstertje.spaces.live.com

Tot volgende week..!!

(tip: berichtjes zijn nog altijd leuk :))


Kus NoukSter!

  • 17 Oktober 2006 - 05:37

    Marlouuu:

    haha heb m weer gelezen... Gooodmorning!! :D

  • 17 Oktober 2006 - 06:34

    Yosser:

    Hoi nouk,

    coole verhalen, lees ze altijd met plezier!

    ciao xxx

  • 17 Oktober 2006 - 08:40

    Joey:

    haha blijft ook leuk om je berichtjes te lezen! heel veel plezier daar nog!

    joey

  • 17 Oktober 2006 - 08:52

    Remco:

    super dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt maak er nog een leuke tijd van groetjes

  • 17 Oktober 2006 - 09:53

    Milouke:

    haaaaaj sjattie...
    jaaa weer un super leuk verhaal...egt leuk hoe je alles tot in detail typt...SUPER...ben nu egt wle jaloers op je...maaaa nog maar 3 weekjes he...
    mis je nu wel al egt hoor...maar tot snel...dikkekus

  • 17 Oktober 2006 - 09:58

    Milou:

    ook je foto's zijn weer te gekk...hendig vet die mannetjes met de gitaren...zie t al helemaal voor me...als wij dr zijn dat we ook zoiets meemaken en k un dikke lachkick krijg whihihi...

  • 17 Oktober 2006 - 12:19

    Pem En John:

    heey daar zijn we weer... tja ik kan elke week wel opschrijven ik verheug me om te komen maar dat weet je nu wel denk ik ... ik ben trouwens naar de kapper geweest, heb mijn haren kort (",) dat is eigenlijk het enige nieuwtje.. ow ja dat de fucking ns de reistijden heeft veranderd en dat wij nu niet op tijd op schiphol kunnen zijn en dat we dus nu vanaf eindhoven moeten vertrekken met de trein!!! nou dikke kus en tot gauw pem en john

  • 17 Oktober 2006 - 12:40

    Mastra:

    Vanaf stage ook weer even tijd verdrijven;)..xXx..

  • 17 Oktober 2006 - 13:24

    Maud:

    hey anoukie,
    alleen maar relax verhaaltjes, gelukkig dat je ook nog maar een beetje werkt tussendoor. Ik vind t leuk dat je zo'n leuke tijd daar hebt en ga zo door!! btw: haal je stage ook even dan he!?! Vermaak ze nog en ik zie je wel weer op msn.
    groetjes Maud (rob ham)

  • 17 Oktober 2006 - 15:05

    P.atrick:

    ey noukster!

    is het bier al koud?
    duurt namelijk niet meer zo heel lang :D:D:D

    whahahaha....tot sjnel!
    nog veul plezeer!


  • 17 Oktober 2006 - 16:14

    LiZ:

    klinkt als een paradijsje daar..!! :) egt fien..! nne dat limburgSe.. mis k zelfs in den bOsch.. hihi..
    kga nu je foto's cheCke.. ;)
    kuSje..

  • 17 Oktober 2006 - 16:17

    LiZ:

    haha je foto-muur.. zii dat je ons kaartje hebt gekregen met bijbehoorde foto's.. met negerzOene verslavinG..:P
    xx

  • 17 Oktober 2006 - 18:12

    Mijke..:

    hay noukster, ik ben nu lekker op vakantie (ja, in het koude duitsland) zeer relax, maar zelfs hier lees ik je verhalen nog..haha.. altijd spannend ;).
    Veel plezier nog..en werk ze ;)

    groetjes..

  • 18 Oktober 2006 - 10:08

    Corine:

    Blijft sjiek om te lezen...Trouwens je zeeleeuwenromance, wat een poepie!

  • 21 Oktober 2006 - 20:40

    P.atrick:

    hey noukster!

    k heb begrepen dat het daar regent enz.!

    je weet wat je te doen staat!

    DE ZONNENDANS!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Anouk ontdekt de wereld!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 38185

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 01 April 2014

Austria

11 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Suriname

21 April 2012 - 21 Oktober 2012

El pais extraño!

26 Augustus 2010 - 01 Februari 2011

Valencia!

09 December 2010 - 14 December 2010

Marrakech

28 Oktober 2009 - 10 November 2009

Aruba & Curacao

29 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Guatemala, Mexico, Honduras en Belize

24 Augustus 2006 - 21 Januari 2007

Curacao (& Bonaire)

Landen bezocht: