Flipper en Benny Rodrigues - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu Flipper en Benny Rodrigues - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijers - WaarBenJij.nu

Flipper en Benny Rodrigues

Door: Noukster natuurlijk!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

10 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallow Flippertjes..:)

kom zonet thuis van het zee aquarium!! OEH WAT LEUK!!
hopi dushi! egt zo leuk,.. heeft gewoon n zeeleeuw bijna op mn voeten gestaan die door het park aan t lopen was!
wat n leuke beesten!! zo eentje wil ik later hebben!!

hebben ook gereserveerd om met dolfijnen te zwemmen!! 18 NOVEMBER is het dan zover :D
nanananananana.. ik ga met flipper zwemmen.. flipper kost wel tien ribben uit je lijf.. maar dat heb je dan gwoon voor hem over he..
kan me gewoon niet voorstellen dat ik dalijk gewoon aan n dolfijn hang als n zeemeermin ;) haha
kheb ook kei grote zeeschildpadden gezien... ze waren gewoon wel n meter groot.. echt heel erg mooi!

daar heb je flipper..flipper..lala.. met noukster..noukster :D ( ken het nummer ook niet verder..)

ja.. zoals de dagen tikken.. tikken ook de lompe acties aan ;)
zo zijn linda en ik dinsdag boodschappen gaan doen...en je hebt hier schooljongens die je boodschappen inpakken
in de supermarkt.. en ze vervolgens naar je auto brengen..heel gezellig allemaal.. dus wij lieten m alles mooi
achter in de auto zetten (ja... daar kan de jumbo niet aan tippen!!) maar ja..ons koekblik heeft gebruiksaanwijzing..
dus we zitten net in de auto.. stonden op n berg stil.. kzeg tegen linda.. hmmm zul je zien dat dalijk onze 8erklep opengaat
(dat ding moet door rambo dichtgegooid worden..) Linda: neuj gek, dat zal wel niet.. we gaan de bocht om..
kkijk in de achteruitkijk spiegel.. haha..jow...met de klep open aan t scheuren....
zo lomp.. wij maar eerst gekeken of we n spoor van (te dure) boodschappen achter gelaten... maar gelukkig niet ...

hehe..ja 'savonds dus film gaan kijken @ mambo... zo relax.. naast de branding van de zee... in het maanlicht met n cocktail
film kijken! dinsdag komt benny rodrigues na de film draaien!! HAA... HII..Ik ga er zijn :D

verder hebben we vooral gechilled deze week... I love Chillen :) Gewoon 's avonds naar zanzi met je boek.. op n bed neerploffen en
de hele avond lekker liggen lezen.. :) vrijdag avond ingedronken @Niels, Martijn en Manon, daarna nr Tutu.. en daarna zijn Linda en ik nog
naar full moon party geweest... dat is iedere maand.. als er (logisch) volle maan is... en deze keer was het op n kleinstrandje... super mooi..
onder het licht van de maan gechilled in n hangmatje :) zaterdag avond rustig aan gedaan.. geen party mood (vreemd he..?!)
en vandaag ga ik lekker mn bedje vergezellen met de airco en n goed boek :)

-inmiddels zijn we alweer n dag verder.. vndaag =maandag.. en inmiddels heeft mij liefde voor de zeeleeuw vorderingen gemaakt.. hij heeft me hartstochtelijk gezoend vanochtend!!

morgenavond gaan we lekker bij lotte eten die voor ons gaat koken, en donderdag gaan we met jasper BBQen.. zn ouders zitten bij ons in de appartementen.. en zn vrienden komen dodag aan.. ook gezellig..

en kga op salsa les... jits zal mn partner worden.. we zijn de enige helden die dit avontuur aan willen gaan..! ;)

ik ga in ieder geval nog even doorzwijmelen over mijn zeeleeuwtje :)

ook fotos van mn romance:

www.noukstertje.spaces.live.com

life is great! alleen gaat de tijd te snel!!
nog maar 3 maanden!! damn!

ayo dushi's....

Ohw en tis nog altijd leuk om reacties te lezen :P

Kus Noukster...

• 10 Oktober 2006 - 07:08

Stef ( Alkmaar ):

Je hebt het dus erg naar je zin daar, leuk om te horen! Misschien dat ik het einde van het jaar 3 weekjes die kant op kom...

Liefs

• 10 Oktober 2006 - 07:29

Mastra:

Damn Nouk,

Blijf stiekem jaloers..Klinkt iig alsof je n supertijd hebt daaro:D..Hier wordt je wel gemist hoor, zeker komend weekend..Keul en ik tegelijk @R'dam maar geen stappen:(..2 weken geleden ook al alleen naar de Fish gegazzd..Waar moet dat heen met de wereld:P!!Geniet er in elk geval van en tot januari!!

Grtz & -xXx-Ses..Mastra

• 10 Oktober 2006 - 07:39

P.atrick:

haha...auto rijden mit de klep open!

jongejonge

• 10 Oktober 2006 - 09:31

Milouke..:

och enig je verhaal over die leuke zeeleeuw...ik vind natuurlijk wel dat we dat allemaal nog eens moeten overdoen als wij er zijn he ;-) maar denk niet dat je het een grote ramp vind he...hahaha ;-) dikkekus dien zusje..

• 10 Oktober 2006 - 10:42

Daantje....:

Ik ben het helemaal met je zusje eens.... Kus Danielle...

• 10 Oktober 2006 - 12:44

LinDaa:

Chick wat maken we tog veel meej he :D Haha...
    Iedereen zal jaloers op ons zijn, t zwemmen met dolfijnen :D
    Nou Werk ze nog ennuuhh tot straks!!!
    KuSss LiNDaa

• 10 Oktober 2006 - 13:54

Mijke:

noukster, noem je dat stage?je doet alleen maar leuke dingen.hihi.hier is het echt vies weer, veel regen..en best al koud..

heb je verder echt gemist, vooral op schoolfeest.. maar hale we weer allemaal in..
    ga volgende stage misschien op kamers in eindhoven.. kunne we lekker gaan stappen, en hoeven we niet de laatste trein trg naar huis.. :)

maar hoe is de stage zelf eigenlijk? mag je leuke dingen doen?
    ik ga even boodschappen doen, eggie is op vakantie.. zeer chill..
    en ik zal niet de klep open laten staan (ik ga met de fiets).. hihi.

zwemmen met dolfijnen lijkt me echt super!!
    geniet er nog maar van..
    trouwens.. hoe is het eigenlijk met de mannen daar?

kusje..

kei gaaf!

whaha

• 10 Oktober 2006 - 18:49

Nuttenaren:

hey nouk we kregen een kaartjezonder naam erop (",) neem aan dat die van jou was... ha ha ha maar goed in ieder geval bedankt!!! nog 5 weken en dan zitten we nu misschien ook te bbq en ... hmmmm zalig !!!

• 10 Oktober 2006 - 20:15

Meister:

Hey Noukie!
    Asse truk kumps van det werme oord den kinse mit mich nog get salsa dansen. Hub noe al de neudige lessen gehad, dus asse truk bus zal ich dich get pasjes leren ;)
    Ciao, Meister Ivo.

• 11 Oktober 2006 - 09:39

Pem:

EN WIE IS JITSE?????

• 11 Oktober 2006 - 17:05

Joyce:

Fien, dus voor j next birthday ga j n zeeleeuw eisen ;) kep j kaartje gehad!! danke!! KUsss

• 12 Oktober 2006 - 01:51

Cliff:

Hehe weer veel meegemaakt lees ik :) Doe Flipper de groeten ;) Ik heb dat vroeger vrij vaak gezien *lol*

• 12 Oktober 2006 - 17:28

Loukeee:

Haaaaaaaa nouk!!! Heb je t kaartje al uit Boxtel town?? :) Je verhaaltjes zijn nog steeds uber! Ik volg alles :P haha Kusjeeee (K)

• 12 Oktober 2006 - 22:09

Super vit,
    du hubs ram veul fans!!!

ig volg oog alles!

• 17 Oktober 2006 - 00:00

Kim En Cindy:

Hey Anouk!

Alles goed? Bij ons zeker. We zijn nu een paar dagen hier en het bevalt ons super! Vandaag naar Mambo Beach geweest en meteen gezwommen met Brainpower en Partysquad! Misschien kunnen we een keer iets afspreken als je dat leuk vind? We horen het wel. Dan kun je ons de hotspots laten zien ;) hahah!

Groetjes Kim en Cindy